NagelPulken!

Ik bijt al nagel vanaf dat ik me herinner. Maar nu heb ik al een jaartje en beugel dus kan ik niet bijten, maar het probleem is dat ik ze nu helemaal kort pulk! Pijn, Lelijk, Vies, En ut ziet er echt niet uit!
Hebben jullie tips?

Ik deed het ook een tijd lang, terwijl ik het altijd zo jammer vond dat ik dan van die lelijke korte nageltjes had waarvan de randen helemaal open lagen… Dus daarom heb ik voor mezelf eerst 1 dag zonder aan mijn nagels te zitten, en als je die dag hebt gehad, is steeds makkelijker om het langer vol te houden!:slight_smile:

af en toe lukt het een paar weken maar daarna doe ik het weer :confused:

Ik heb het allebei nooit gehad, dus kan je niet helpen.

Beschouw dit maar als upje.

Trouwens; misschien kan je nepnagels opdoen? Ik heb weleens gehoord dat dat helpt, dat je nagels daaronder dan groeien. Dan moet je wel goede hebben en als je ze dan ziet, zo mooi lang, wil je toch niet pulken ofwat?

een andere beter verslaving zoeken?

dat lijkt me een goede tip!

al geprobeerd

Heb ik ook last van :frowning_face: Ik denk elke keer: nu ga ik stoppen! Maar dan bijt ik weer :pensive:
Ik ga binnenkort een lijstje maken voor mezelf, met alle nadelen van aan je nagels zitten, en bijvoorbeeld foto’s van hoe ik het wil. Dan kan ik daar aan denken… ik hoop dat het lukt! :stuck_out_tongue:

haha. Ik doe het ook altijd. en dan heb ik een x wat langere nagels en dan ga ik er toch weer aan pulken.

Miss nagellak opdoen zodat je die eraf kan pulken ipv aan je nagels?

Kan

Ik deed dat eerst ook, bijten en pulken. Maar nu heb ik elke dag een mooi nagellakje op. Geen opvallende ofzo, maar meestal gewoon een glitter, of French Manicure. Dan vind ik het zelf zonde om te bijten of te pulken, dus dan doe ik het niet. En ik heb gevraagd of mijn ouders/vriendinnen er op willen letten, en het zeggen als ik het doe. Want ik vind het ook niet leuk als ik daar reactie’s op krijg, dus dan doe ik het sowieso minder bij hen in de buurt. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Dan heb je toch alsnog lelijke nagels? :flushed:

Dubbelpost:blush:
hihi, nu heb ik 3 reacties achter elkaar geplaatst in dit topic.

:tipping_hand_man:

Dan doet het tenminste geen pijn:D

Je nagels gaan er juist aan, van nepnagels. Spreek uit ervaring ;]

Gewoon niet doen. punt.

Lekker advies.

Nagelverharder erop lakken
Dan kan je niet meer scheuren