nagelprobleem!!

Haai, zoals jullie weten staat de zomer al weer bijna voor de deur…
graag zou ik leuke schoenen kopen maar die hebben bijna allemaal peeptoedinges:P

nu mijn probleem: ik heb een schimmelinfectie aan mijn nagels…
de dokter zegt dat ik er van die speciale nagellak op moet smeren, maar het helpt niet echt, heeft iemand hier ervaring mee of weet er meer vanaf, zodat ik deze zomer het liefst nog met mooie peeptoe schoenen kan rondlopen of slipppers:P(je kan zegge: draag ze dan niet, maar dichte schoenen onder een rokje staan egt niet:P)

Dan doe je een panty aan? Of ballerina’s + er zijn genoeg schoenen zonder peeptoe’s

Niet alle zomerschoentjes hebben een peeptoe, hoor.
Er zijn genoeg zonder.

Pumps staan echt wel onder een rokje. Maar je kan ze toch rood of roze ofzo lakken, over die andere nagellak heen?

Gebruik die nagellak die je van je dokter moet gebruiken als base-coat en doe een kleurtje erover heen?

ik snap niet echt wat ik er me van voor moet stellen,
misschien foto.
en gewoon rood lakken

Ballerina’s staan over het algemeen wel onder een rokje (of broekje).

heee dat ken ik,
mijn teennagel moet eraf worden gehaald…

Er was ook een andere optie, dat was 100 dagen lang 2 keer per dag een pil innemen en dan zou ik 70% kans hebben dat het weg gaat.
Dan laat ik die nagel liever weghalen. Dan weet ik zeker dat het weggaat… wel zei de dokter dat het pijn gaat doen, maarja dat moet dan maar.

THX, maar het is niet zegmaar dat ze alleen een vreemde kleur hebbe, ze zijn enoorm dik zegmaar en steken helemaal naarbovee…

ik ga morge weer want ik heb het nu al bijna 5 jaar:S

haha, en omg als mijn nagels wegmoeten:O

hoi!

ik heb een eigen nagelstudio gehad, dus misschien kan ik je helpen…,

Zelf heb ik het ook wel eens gehad en ik deed altijd een (Teen) plaknagel eroverheen plakken en mooi lakken! wel op allebei je grote tenen natuurlijk anders zie je dat verschil… maar let op! ik heb je nagels niet gezien dus ik kan niet bepalen of het erg slecht is of niet, wat je wel kan doen is even langs een pedicure gaan en het navragen

hoop je zo een beetje geholpen te hebben!! succes :couplekiss_man_woman: