Nagellakrobot

Ik doe voor school een opdracht, we moeten een product ontwerpen en ervoor reclame maken. Ik maak een nagellakrobot, de bedoeling is dat de robot op je stem reageert en zo dus aangaat. Hij heeft touchscreen op zijn hoofd waarop je kan aantikken wat voor kleur nagels je wilt, met glitter, mat of juist shiny. Na afloop komt er lucht uit (misschien dat hij zogenaamd blaast ofzo) zodat je nagels snel drogen.

De 5 P’s moet ik erin verwerken:
-Personeel
-Prijs
-Plaats
-Promotie
-Product (natuurlijk :slightly_smiling_face:)

Iemand enig idee wat ik er allemaal van kan maken? Natuurlijk moet ik een logo ontwerpen, dat heb ik al.

http://img855.imageshack.us/img855/7595/robopolishlogo.jpg

Verder moet ik voor promotie zorgen. Niet echt, maar zogenaamd. Zoals een reclameposter, filmpje, etc.

Wat zou ik allemaal kunnen doen om een goed cijfer te krijgen en om het natuurlijk gewoon leuk te maken?

Bedankt voor de hulp alvast!

Het lastige van dit product is dat je een prototype moet hebben. Het hoeft niet per se te werken, maar zonder robot heb je natuurlijk niet veel. Ook is het handig zo’n prototype te hebben voor de filmpjes en advertenties.

Ja klopt, misschien van klei proberen te maken ofzo… als het lukt :slightly_smiling_face:

Ja of heel lui iets kopen in de winkel (wiens armpjes kunnen bewegen, wel zo handig) en verfen naar eigen stijl. Logo op de robot en voila.

Een tijdje geleden las ik in het psychologie magazine hoe je mensen kan beïnvloeden dmv reclame (meer hoe je zelf word beïnvloed).
Voorbeeld hiervan:
In een café waar ze ook sigaretten verkochten hadden ze alle kleuren van malboro gebruikt, en sindsdien zijn mensen meer malboro gaan kopen daar. (:
Wij doen nu dezelfde opdracht, en dit soort mindfucks gaan we ook gebruiken in de reclame. Moet je maar een keertje google’en, misschien wordt de leraar / lerares er door beïnvloed :stuck_out_tongue:
(En google ook gelijk de AIDA-formule… Is ook handig :slightly_smiling_face: )
Succes met je prototype trouwens!

Bedankt allebei! Heb ik zeker wat aan :grinning: