Nagellakremover

Ik had een vraagje, weet iemand een goede nagellakremover?

Ik heb nu paarse van de hema (geen idee of die nog een naam heeft) maar als ik daarmee mijn nagels schoon maak blijft er altijd zo’n dun plakkerig laagje zitten, eerst had ik andere, ik heb geen idee meer waarvan, alleen dat die roze was, en die was nog slechter.
Ik lak meestal mijn nagels met meerdere laagjes, en een gedeelte van het onderste laagje blijft dan zitten, waardoor ik die keer erna helemaal niet meer mooi kan lakken. Dat laagje krijg ik met geen mogelijkheid weg.

Ik heb gewoon die van de DA.

Ik heb gewoon eentje van de Kruidvat zonder aceton

Ik heb die van Derlon zonder aceton (kun je bij de Bas/Dirx halen) voor 60 cent en het werkt gewoon goed. :d

Zonder aceton is beter voor je nagels, maar je nagellak gaat er wel slechter door af, je moet dan dus meer boenen :slightly_smiling_face:

k heb essence, is heel fijn!
En zonder aceton gaat er minder snel af, maar is beter voor je nagels…

Ik heb er een van de Action zonder aceton, werkt goed!

Die van Etos

Ik heb zowel die met als zonder aceton van de hema (dus de gele en de paarse). Ik dacht dat zonder aceton beter ging zijn voor mijn nagels, maar ze lijken er alleen maar droger door te worden?

Ik heb nu van sephora, een pot waar je je vinger insteekt, even ronddraaien en alles is eraf. Je kunt ook van essence ofzo nemen, die is ook best goed. Als je echt alles weg wilt hebben raad ik je aan om een watje te drenken in de remover, die ± 30 seconde op je nagel vast te houden en dan schuif je alle nagellak er zo vanaf zegmaar. doordat je het losweekt.

ik heb die van herôme, zonder aceton

Ik heb gewoon een hele simpele van dio drogist

yes, de paarse. x]

Ja ik heb ook die van de DA.

ik heb ook die paarse van de hema maar hij werkt prima

Ik heb er eentje van de Kruidvat met aceton, en hij ruikt ook chill :’)

Ik heb er eentje van de AH :relieved:

Ik heb er gewoon eentje van de Kruidvat zonder aceton.

Ik heb een van de DA met aceton en hij werkt goed :slightly_smiling_face: