Nagellakjesss

Hooi
Ik heb best wel veel nagellak haha
maar ik heb ze nu heel leuk neergezet enzo maar vlak bij de verwarming
is dat slecht voor je nagellak? want ik kan het nergens vinden ofzo.
x :kissing:

Ik weet niet of het veel effect heeft, de mijne staan namelijk ook naast de verwarming en ze zijn nog steed goed :grinning:

ooh okee dankje, dan laat ik ze voorlopig maar ff staan haha
:grinning:

volgensmij maakt het niet veel uit of hij bij de verwarming staat maar wel in de zon, dan verkleurd de lak…

ze staan wel onder het raam… maar meestal zit t gordijn dicht dus ik denk niet dat dat veel uit maakt.
hoeveel nagellakjes hebben jullie?

ik 31, dat valt nog wel mee, vriendinnen van mij hebben er in de 40 of 50 haha

als de nagellak te warm wordt kan hij dik en stroperig worden. je kan ze eingelijk het best in de koelkast bewaren… maar daar is je moeder vast niet blij mee ;p

Uit mijn ervaring worden ze van teveel warmte wel dik , mischien is het toch handiger dat je ze daarvandaan haalt.

Ik heb 79 maar even ontopic, ik denk niet dat het heel slecht is om ze naast de verwarming te zetten, maar het lijkt mij ook niet zooo heel slecht. Zelf zou ik ze ergens anders zetten (lijkt me een kleine moeite :’)) maar je moet het zelf weten

Warmte maakt ze inderdaad dik en stroperig (effect verschilt wel per merk). Daarom is het handiger ze op een plek te zetten waar het koeler is (zoals de koelkast, maar in een bureaula of een doos onder je bed doet het vast ook).

woeps! dan ga ik ze ook even verzetten :stuck_out_tongue:

verzetten is beter inderdaad! :slightly_smiling_face:

Algemeen nagellaktoipic