nagellak?

ik wil even weten wat in is op het gebied van naggellak! ik zelf heb nu heel donkerbruin haar (geverfd) dus ik wil het niet te donker houden, omdat ik me dan net een gothic voel ofzo en dat is ook weer niet de bedoeling ik heb niks tegen ze hoor maar ik wil het zelf gewoon niet, dus mijn vraag:
wat is dan leuk voor kleur naggellak voor de herfst/winter 2009?

upje

Dark nights: na zachte zomerpastelletjes en het zoete roze voert een donker maar kleurvol palet de boventoon deze winter. Denk aan tinten als olijfgroen, dieppaars, nachtblauw en oudroze. Kleuren zo rijk als de nacht…
dat vond ik ergens bij elle. maar het maakt toch niet uit wat de trends zijn, als jij niet zo’n donkere nagels wilt doe je gewoon wat je zelf leuk vind!

Waarom denken zo veel mensen dat als ze een beetje zwart aan hebben dat ze dan gothic zijn ? Gothic is veel meer dan dat hoor :pensive:’ niet dat ik er zelf een ben ofzo maar het is gewoon irritant.

fading is hot… fading is op je duim bijvoorbeeld hardroze en die kleur nagel voor nagel over laten lopen tot je pink, je eindigt dan met lichtroze op je pink. Zal wel een foto zoeken!
zwart kan, net als andere hele donkere tinten
matte kleuren
french manicure kan altijd, maar dan wel met een witte rand
multicolor, lak de onderste kant van je nagel blauw en het bovenste met geel. Of elke nagel een andere kleur geven.

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/072109-freshnails3-400x400.jpg

Fading

http://3.bp.blogspot.com/_BRaSKxpwqqs/SehN7Z4LxfI/AAAAAAAAAP8/uxlJDcIoXwg/s400/multi-color-nails-trend-1.jpg

Multicolor

http://beautydoll.files.wordpress.com/2008/02/548223851_9c7b302ee8.jpg

French Manicure

matte kleuren dus zonder glans

dat fading is echt mooi!

Ik doe gewoon waar ik zin in heb, boeien of het in of uit is.

Precies.

Uhm… Kusann vraagt gewoon iets voor haarzelf, wat voor voorbeelden ik gaf was voor haar bedoeld wat ze KAN doen en wat een beetje hip is. En dat ik toevallig zeg dat fading hot is, is omdat ik het zelf ook hot vind. Wat jij met je nagels doet maakt me niks uit.

Ik doe gewoon op wat ik heb.
Of dat nu knalroze of donkerpaars is.

Paars, donkerblauw, donkergrijs enz.
Maar lichtere kleuren kunnen natuurlijk ook!

Idd.
Maar ik ga qua make-up en nagellak me echt niet aanpassen aan wat ‘in’ is en wat niet.
Ik doe het gewoon op als ik het mooi vind.
Niet als het in de mode is.

Paars
zwart
mat
donkerblauw
enzo.

alles kan. ze kunnen wel trends hebben of wat dan ook, maar als jij van lichtroze houdt en dat is niet in, kun je het toch opdoen :]? en ik vind zwart en donkerbruin haar trouwens écht niet gothic, het is juist mooi !

O my, gaan mensen nu ookal nagellak trends volgen :grinning_face_with_smiling_eyes:

thanx everybody en idd ik wil gewoon weten wat ik op kan doen en wat in is ik zeg niet dat ik altijd alles draag wat in de mode is maar ik heb er gewoon geen verstand van op het gebied van nagels dus ik dacht van ik vraag het gewoon aan andere girlsceners en nee ik vind ook niet dat je dan meteen gothic bent maar zo voel ik me dan wel snel! understand? maar iedereen thanx en ik ga er zeker wat mee doen, ik zelf heb nu donkerrood op mijn nagels en binnenkort ga ik voor french manicure (dan laat ik dat zetten bij een manicureding) xxxxx

Op de lente 2010 catwalk was helemaal wit te zien en nuon kleuren en matte kleurtjes, met name zilver :]

ook Konad

Witte randjes! En voor de rest dan gewoon glans!
Kun je gewoon kopen bij de etos. hoef je niet speciale manicuren ofzeu!
Staat wel harstikke leuk :grinning:
xx