nagellak

hey girlz

ik heb eens een vraagje. weten jullie mss waar ik van die hele fluo nagellak kan kopen? (het moet echt de kleur zijn zoals fluostiften). Ik ben al in heel veel winkels geweest, maar ze hadden ze niet of ze waren uitverkocht!

dankje <3

Primark, Kruitvat, DA, Etos etc., overal wel te vinden.

Bij ons op dorp heb je die bij de Dirx drogist en de kruidvat!

http://www.action.nl/upload/thumbs/1/4/1/4/1414-342-342-fit.png

ACTION! €1,42

Volgende keer horen dit soort vragen in het ik-zoek topic hier

Safari heeft een hele felle geel en roze (die lakjes zijn ook goedkoop) en tja verder zou ik het online proberen want in de winkel hebben ze volgens mij niet echt veel keus wat betreft fluor!

Bij Intertoys heb je van het merk ‘Causelle’ ook neonlakjes, die zijn volgens mij 2 of 3 euro en doen het best goed. Het zijn in ieder geval gave neon kleurtjes.

deze had ik al gekocht, maar het is geen fluonagellak x

Ooh, ik dacht dat je alleen de kleur bedoelde en niet perse oplicht in het donker. Volgens mij hebben ze dat echt overal en nergens nu :stuck_out_tongue: Ik weet dat de Claire’s vroeger de enige ongeveer was. Je kan ook kijken voor een feestwinkel. Daar hebben ze vaak van zulke dingen.

ik had ze bij kruidvat gezien :slightly_smiling_face:

Toevallig ben ik er ook naar op zoek want die van de Action lichten inderdaad niet op in het donker!

dankje voor jullie reacties! ik zal dan eens bij die winkels langsgaan, hopelijk hebben ze daar wel van die nagellak :relieved: