Nagellak W.I.C. by Herome

HoiHoiHoi,
ik heb de Nagellak W.I.C. by Herome. deze nagellakjes hebben allemaal een nummer en de naam van een stad. weet iemand misschien Waar op het potje het nummer staat wat bij het nagellakje hoort want ik ga voor me verjaardag nieuwe nagellak vragen maar dan moet ik natuurlijk niet nummers vragen die ik al heb.
alvast bedankt(a).
xx’

ik heb ook al druk gezocht!
ik heb een rode maar ik kan ook geen nummer vinden

http://cms.proracom.nl/UserFiles/25/Image/world-inspired-colours-overview.jpg

waarsch is hij huge, dus alvast sorry :’)

Misschien als je het bij de verkooppunten vraagt dat ze daar weten welk nummer bij welke kleur hoort?

dan zit er niets anders op als een beetje gokken (A).

staat op die sticker waar ie ook wordt gescant… of onder misschien?

Bij mijn Herôme nagellakjes staat het nummer gewoon achter de naam (bijv. Venice 74). En die sticker zit meestal op de zijkant of de dop.

ohw dat verklaart een hoop want de zo’n witte stikker die der op staat bij de verkoop haal ik er af :Z.

Ik heb ook twee van die lakjes, maar ik wist niet dat ze een bepaalde stad-land hadden.

ik heb er nog steeds geen stad of nummer op kunnen vinden haha

Jullie kunnen ook op www.popyourcolor.com kijken, daar hebben we heel veel kleurtjes met naam en dan kan je ook gelijk zien hoe het eruit ziet op je nagels.
Namen van de kleurtjes staan dus op de zijkant onder de streepjescode. Als je geen sticker meer hebt, dan kan je het niet weten.

Ik heb een vraag… Weet iemand ofdat ze Herome verkopen bij de kruidvat in Utrecht?

^
denk 't niet.
het word vooral in de douglas verkocht en ik zag het laatst ook een x in de DA.