Nagellak verwijderen?

Hi there

Ik wil heel graag mn nagellak vandaag nog verwijderen, vraag me niet waarom, maar mijn nagellakremover is op.
Dus heeft iemand nog een effectieve manier om het eraf te halen? Eraf krabben gaat haast niet, als iemand dacht dat als oplossing te posten. lol

x

Zonnebrandcreme met muggenspul erin helpt soms wel is zeggen ze…
Of mischien babyolie of oogmakeup remover? :grinning:

Wacht tot je een nieuwe heb, of vraag aan de buurvrouw of iemand anders in je straat?

warm water? neh ik denk niet dat dat helpt maar er is een turks middeltje 'kolonya’dat gebruik ik soms als mijn remover op is

Ik had ooit eens hema nagellak wat ik, toen ik in bad zat, zo van mn nagel kon trekken

Slijptol.

mag ik toch vragen waarom je dat wilt :stuck_out_tongue:

Warm douchen, dan kan je het er waarschijnlijk makkelijker aftrekken.

Owh ik reageer vaak maar met nagellak kun je nagellak weghalen dus een doorzichtige bijv. erop en dan met een nat doekje of wat anders weghalen

Meer nagelak er overheen nagelakken? (veel zodat het dik word)
Dan wordt het dikker en dan kan je het er veel makkelijker af schrapen, tenminste dat heb ik altijd :’)

Terpetine niet erg gezond maar voor een keertje maar kan je niet effe gauw naar de Ah of een andere supermarkt die werken tot 20:00 daar verkopen ze het ook.
En als je beide opties niet mogelijk zijn de hele buurt afgaan opzoek naar nagelakremover

Ja of dit :slightly_smiling_face:.

Well… het is een apart verhaal.
Nou ik ben moslim en die moeten elke dag bidden. Voor het bidden moet je rein zijn. En je kunt niet rein zijn als je nagels ook niet zijn gereinigd en met nagellak gaat dat dus niet.
Als ik weer eens lid van de rode kruis ben draag ik nagellak, want als je bloed ben je ook niet rein dus ik hoef een paar dagen niet te bidden :stuck_out_tongue:
Maar nu is het dus weer over en moet het eraf.
Nou was het zo interessant? XD

Ohja, had een vriendin van me ook altijd.
Die stond altijd op voordat het donker werd, echt abnormaal vroeg. Maargoed, zij is nu van d’r geloof afgestapt. Niet dat dat verder boeit :’)
Warm water inderdaad proberen, of misschien heeft een vriendin wel nagellakremover?

ahahah als je alleen had gezegd ik ben moslim zou ik het ook snappen -ben zelf ook moslim- probeer er doorzichtige lak overheen of bel een vriendin om te vragen

met lijm werkt t ook.
smeer wat lijm erop wacht 10 sec ofzo en dan kun je het allemaal eraftrekken

o

ja wist ik veel XD

met deo op een papiertje maar dan moet je wel deo hebben met alcohol

ligt er ook aan wat voor nagellak, nagellak van OPI gaat er meestal moeilijk af ( en dat is ook de bedoeling)

ik heb een idee en het werkt heb het een keer gebrobeerd parfum alleen wees slim eid en gebruik oude parfum