Nagellak , verslaving

ik heb altijd als ik een kleurtje nagellak heb gekocht dat ik er dan nog een leuke zie en die echt moet hebben , heb nu geen geld maar ik heb echt de nijging om ze te kopen en ik zie steeds meer leuke lakjes die ik echt MOET hebben.

hebben jullie dat ook ? dat er gewoon lakjes in de hoofd zitten die je op een moment gewoon echt móét hebben ?

ben ook helemaal gek op nagellak
maar heb laatst veel weggegooid en nu wil ik ook de hele tijd nieuwe kopen maar ben blut :cry: :no_good_woman:

Nee dat heb ik niet :stuck_out_tongue: Ik heb eigenlijk niet zo vaak nagellak op…

heb precies hetzelfde maar ik heb heel veel verschillende roze kleurtjes… wil er nog meer : )

dat had ik vroeger xD nu is het ‘over’ .
ik heb ook nu niet zo vaak nagellak op

ehhh nee

Hmm, ja eigenlijk wel

Ik heb het gedult niet voor nagellak , dus een nagellak verslaving zou ik zoiszo nooit kunne krijgen :’)

Ik heb een verslaving om ze te kopen. En meestal draag ik ze meteen als ik ze heb gekocht, maar daarna heb ik geen zin meer om m’n nagels te lakken.

ik mag nu geen nagellak meer kopen van m’n moeder XD
maar bij mij lukt het nooit goed,
het gaat meestal op m’n huid aan de zijkant snapje?
en dat is echt irritant.

ik heb er meer dan 40, en ik ben ook nog lang niet klaar met kopen XD.

ik heb zelf meer dan 60 kleuren… maar kga er een paar weggeven. zag laatst dat ik echt te veel had en ik bleef maar bijkopen dus nu ga ik de kleuren die ik dubbel heb (niet zelfde merk maar gwn zelfde kleur) weggeven aan vriendinnen etc en zelf géén nagellak bijkopen tenzij er een op is of het écht een unieke kleur is maar niet de zoveelste roze of rode tint.

haha dat heb ik ook
heb onderhand 43 potjes en wil nog steeds meer
ik heb echt een gat in mijn hand qua nagellak
hahaha

Een felle kleur nagellak op de nagels van de vinger is zo fout!
Een mooie manicure nagellak of verharder is beter.
Nee, zonde van 't geld.

Nee, ik lak ze zwart, rood, of donkerblauw, maar meestal heb ik niet eens nagellak op. :]

Ik ben dol op nagellak, haha ^^
Heb nou alweer een kleurtje gezien die ik moet hebben.
Maar die zal er nou wel niet meer zijn xD

Heb ik ook ja :stuck_out_tongue:

ik heb het ook, heb er 25 en als ik dan een nieuwe koop doe ik hem eigenlijk maar 1 of 2 keer op ofzo ( behalve dan de naturel kleuren )