nagellak "uitdunnen"

Heb nou al een tijdje weer eens wat nagellak aangeschaft, van RIMMEL london. Goed merk, en was duur. Maar dat ding is inmiddels beetje hard aan het worden. Dat je zeg maar van die klonten krijgt op je vingers …

Hoe kan ik m’n nagellak uitdunnen zeg maar ? Water d’r bij toevoegen ofzo?

GEEN water… geloof me, dat werkt niet:P haha ik heb het zelf ook een keer geprobeerd nl! ik zou niet weten wat je er wel bij in moet gooien maar iig geen water…:stuck_out_tongue:

je moet het even in een beker met warm water leggen wel gewoon dicht.
volgens mij helpt dat… :wink:

nagellak remover

maar echt maar een super klein beetje!

Dat heb ik ook altijd met nagellak word er helemaal gek van. suc6 ermee

zoals al gezegt nagellak remover!
Heb ook Rimmel nagellak word idd snel hard!

Volgens mij moet je hem in een pan met kokend water leggen. En er dan na een paar uur weer uithalen.

Nagellakremover zonder aceton!

Je moet ook die van essence van de kruidvat nemen ! Die’s super goed en vet goedkoop.

@ adrianaa: Ik vind die nagellak van essence echt slecht! Het gaat er zooo snel weer af…

ja wat ze al zeiden gewoon een klein beetje nagealak remover er in gooien…:slightly_smiling_face:

als je al je nagellak bewaart in een soort van koel tasje, dan drogen ze minder snel uit → dus minder snel dikke nagellak :slightly_smiling_face:

Je hebt van dat speciale spul daarvoor, weet niet meer hoe het heet. Was een hele tijd geleden een artikel over, hier op girlscene. Ik zou zeggen: gebruik de zoekbalk!

Koop een andere nagellak, Rimmel heeft standaard rotzooi. :bored:

http://www.girlscene.nl/b…tember/Nagellak-verdunner

klein beetje nagellakremover erin gooien en dan goed schudden! :slightly_smiling_face:

Nagellakremover zoals je al heel veel leest :stuck_out_tongue: En als je nieuwe nagellak ofzo hebt moet je in de koelkast doen dat helpt ook. Heb ik ook gedaan XD

Nagellakremover :slightly_smiling_face: Maar dat wist je dus al :stuck_out_tongue:

je kan er een beetje nagellak remover in gooien
en je kan ook een speciale nagellak verduner kopen waar weet ik niet misch bij een speciale nail art winkel