Nagellak Swap # 1

Hier plaats ik straks een paar foto’s van nagellak die ik niet gebruik, de bedoeling is dan dat je ze kunt ruilen. Als je geinteresseerd bent dan kun je jouw foto’s ook plaatsen, waarop andere dan ook weer kunnen reageren :stuck_out_tongue: Zo kunnen we onze nagellakjes ruilen die we niet gebruiken :slightly_smiling_face:

Hier stonden foto’s van lakjes, zie hiervoor vernieuwde foto op pagina 3.

De laatste wil ik wel ruilen (: Note me maar!

Leuk topic! Ik zal binnenkort ook even foto’s maken van de nagellakjes die ik niet gebruik.

leuk topic :slightly_smiling_face:

Chiqitita ik heb een berichtje in je gastenboek gezet, weet ff niet meer hoe ik een note moet sturen :S tijdje hier niet geweest :frowning_face: *shame me*

Confiance ben benieuwd wat jij te ruil hebt! Ik heb er nu pas 3 opgezet heb 80 lakjes dus kom er nog wel meer tegen die weg mogen :stuck_out_tongue:

Up

Leuk topic!

Als er iemand is met Essence color and go 03 Shining star, I’d be happy to swap :stuck_out_tongue:

Leuk idee! Ik ben nu niet thuis (pas over een weekje), maar zal dan foto’s posten.

wel een heel leuk idee,dus upje voor jou

liefs,

upje voor jou

leuk idee!

Stoer ik zal volgende week ofzo is wat foto’s zetten, ik zou die laatste eigenlijk ook wel willen ruilen, haha.

Ik heb net vorige week al mn nagellak die ik niet meer gebruikte aan mn nichtjes gegeven. :frowning_face:

Ik wil je nichtje zijn, ahaha.

Leuk idee! Zal morgen ff kijken welke lakjes ik niet meer gebruik (:

Ik heb catrice Just Married dubbel, ongebruikt dus.
Die wil ik wel ruilen voor een ander catrice lakje?

http://media.onsugar.com/files/2010/08/32/3/825/8258680/dc465c4a86515d0b_catrice210justmarried1.xxlarge.JPG

Niet mijn foto…

Leuk idee! =)

even mijn nagellak stash doorkammen, is het erg als het een keer of 2 is gebruikt want dat zijn ze bijna allemaal…