Nagellak/spullen opbergen

Hai,
Ik heb een probleem. Ik heb namelijk veel nagellak en nagelspullen. Die collectie begint zich ook steeds meer uit te breiden. Ik zoek dus een goede, overzichtelijke manier om het op te bergen.
Nu heb ik het in een bak, die ondertussen te klein is geworden. Niet echt overzichtelijk dus.
Vooral creatief vind ik leuk, want dan heb ik in het weekend ook weer wat te doen :3.
Voor mijn fimo-canes en glitters heb ik al een goede manier gevonden.

Mijn spullen:
Een stuk of 35 nagellakjes.
Een set penselen van 12 stuks.
3 velletjes nagelstickers.
15 nepnagels aan een stokje.
Een potje nagellijm.
Een zakje nepnagels.
Een tubetje nagelmassagespul.
Een velletje french-manicure stickers.
5 satéprikkers.
Een teenspreider.
Een nagelschaartje, knippertje, 3 vijlen en een bokkenpootje.

En vast nog wel wat, maar ik kan er nu niet zo snel op komen.

mijn bff, heeft ook een grote verzameling nagellak ! zij heeft ongeveer 80 nagellak dingen en heeft dat allemaal in een naaikoffer gedaan. wel een goede tip. maar niet echt creatief ofzoo.
x

misschien kan je zo een aantal dozen kopen waar je normaal theezakjes in doet? dan kan je ze wat per kleur ofzo organiseren en de doos op zich versieren?

[i]wow zoveel ;o
bij mij staan ze gewoon op zo’n glazen ‘plankje’ boven mn wastafel, samen met nog andere spulletjes. Maar zoveel dingen kunnen daar natuurlijk niet op

Sorry, dit is nutteloos.

Upje![/i]

bij de ikea hebben ze van die plastic(doorzichtige) opbergers met veel vakjes waar je je make up in kan doen

Ik zal wel even kijken, maar volgens mij gaan we niet echt snel naar de ikea, en die is nou ook niet echt dichtbij :3

hmm, ik weet niet of dat handig is/groot genoeg is voor zoveel spul als jij hebt.
Maar ik heb het in zo’n bonbon schaal. zo’n toren ding weetjewel. ik weet niet precies hoe ik dat moet uitleggen :$.

Koop een doos.

XD

Ik heb ook iets van 80 nagellakjes en Konad in een doos gedumpt.
LANG LEVE DOZEN;

een grote doos nemen,
of en paar
en dan knip je stukken karton in repen, en dan maak je daar hokjes mee zegmaar en dan per kleur bijv sorteren.
ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

meerdere dozen kopen.
of maak een nagellakrek.
ik heb nu alles in dozen zitten, maar ik ga een nagellak rek maken voor 150 lakjes
konad enz heb ik in een bak zitten

Xenos is ook een goeie!

een schoenendoos pakken,
beplakken met krant etc, leuke plaatjes uit tijdschriften erover en tada je hebt een geweldige opberg doos!
heb ik voor mn bodylotions en wil er meer maken voor andere make-up,
dan maakt het ook niet uit of je het er in gooit ofwat

ja ik heb ook heel veel nagellak ik heb ze nu allemaal in een bak zitten waar ik doorheen graai als ik er een zoek, maar het is inderdaad niet erg overzichtelijk.

Koop een leuk ladekastje bij IKEA of ergens anders.

Of je kan in een kringloopwinkel kijken.
(Als je niet zo’n belachelijk dure hebt zoals wij tenminste…)

een etagere :relieved:

Weet ik, maar wij wonen in een dorp :’) En het dichtstbijzijnde winkel-gebeuren is 7 kilometer ver weg.
Maar ik ga even kijken of er een schoenendoos is waar ik iets van kan maken. <3

ze mooi op een plankje uitstallen op kleur? :slightly_smiling_face:
maar het is nogal stom om je nagelvijlen ook uit te stallen :stuck_out_tongue:
eh ja een doos of een plankje naast je wastafel (laten) maken (door je vader) (als je al een eigen wastafel ofzo hebt:))
ik heb het zelf in een grote toilettas gedaan:). maar ik heb maar 15 lakjes ofzo…

Ik heb zelf een kastje met een klein glazen deurtje erin. Ik denk dat ik zo’n 40 nagellakjes heb, en heb deze allemaal op een bonbon schaal gezet. Ik gebruik er 1 met 3 lagen zodat ik alles kwijt kan. Nagelvijl enzo heb ik allemaal in een soort glas zitten, gewoon een vrolijk gekleurd glas.