Nagellak remover over me blackberry bold laten vallen

Hooi,

Ik heb net nagellak remover over me blackberry bold 9780 laten vallen, en nu zitten er allemaal vlekken op! :bored: Ik heb net op google opgezocht wat je kan doen als je blackberry in het water is gevallen er stond o.a. op leg je blackberry in een bak met rijst voor de komende 2 weken, laat het drogen op de kachel en gebruik een stofzuiger om het vocht uit je blackberry te zuigen.

Me blackberry doet het nog gewoon maar ik heb hem voor de zekerheid direct uitgeschakeld en me batterij eruit gehaald en in een bak met rijst gelegd (rijst neemt vocht en zout op)
Maar heeft iemand hier nog ideeën wat ik nog meer kan doen?

Je blackberry de volgende keer niet naast je nagellak remover leggen (":

Geen idee wat je kan doen… bij mijn vaders mobiel (geen blackberry) is dat ook een keer gebeurd, maar die knoppen werden allemaal doorzichtig dus daar viel niks meer aan te doen >.<

Ja haha dat heb ik al 1000 keer gehoord van me ouders:p
Ik had de dop van me nagellak remover eraf gehaald en toen liep me kat er tegenaan en vervolgens viel me nagellak remover over me blackberry heen dus eigenlijk is het me kat zn schuld dom beest!

Sluit m op xD

Awh ik heb medelijden met het je kat, nu je hem de schuld geeft :frowning_face:

Succes in ieder geval, het kan wel zo zijn dat er stukken af gaan bladeren trouwens, want nagellak remover is best bijtend nietwaar?

Hahahaha nee ik heb het me kat al vergeven:P Ik heb net me blackberry weer aangezet en ik zie al dat de vlekken aan het vervagen zijn dus waarschijnlijk zijn ze morgen of overmorgen weer helemaal weg
rijst doet wonderen (:

Ja alleen aan de binnenkant van me blackberry, naast me batterij zijn er stukjes van gaan afbladderen maar dat zie je gelukkig niet aan de buitenkant (:

Bye bye blackberry en hallo goedkoop mobieltje

Kan je niet lezen ofzo? Er stond dat me blackberry het nog gewoon deed.

Misschien ontvetter of glas reiniger :face_with_raised_eyebrow:
jmmmr van je BB volgende keer goed opletten :grinning:
Maar hij doet het nog :slightly_smiling_face:
suc6

En als je hoes als nog gaat beschadigen kan je altijd nog een nieuw hoesje kopen (: Zolang hij het nog maar doet toch?

met een haardroger drogen :slightly_smiling_face:

Misschin zo’n beschermhoesje kopen?

Ik lachte me dood om de titel :’)

Dat pingen een bezigheid is voor 24/7 betekend nog niet dat je tergelijkertijd je nagellak er af kunt halen en kan pingen. Blijkt maar weer uit, dat mensen hun Blackberry geen seconde uit het oog verliezen. Maar ik denk dat de dingen die je nu al doet het beste zijn! :slightly_smiling_face:

-laatmaar-

Voor de zekerheid 1/2 weken niet aanzetten, anders kan het namelijk alsnog storing (oke ik weet het goede woord er niet voor) veroorzaken waardoor je mobieltje wel kapot is x) -ervaring-