Nagellak probleempje

Als ik m’n nagels lak, en eentje gaat mis of ik gebruik konad dan heb je nagellakremover nodig, wat ik dan doe op een watje. Alleen bij mij blijven die pluisjes altijd aan m’n nagels zitten waardoor de hele nagellak is verpest. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem, heeft iemand misschien een oplossing voor die pluisjes? Ik weet dat er pads zijn die niet pluizen maar die werken bij mij meestal niet zo goed.

De keukenrol of een wattenstaafje.

Keukenrol kan ik wel gebruiken! wattenstaafjes heb je soms ook de pluisjes en het is niet heel handig om je nagellak er helemaal af te halen, meer voor als je uitgeschoten bent.

Zorg dat je je watje echt goed nat maakt met nagellakremover. Als je konad gebruikt, en het figuurtje gaat mis, kan je snel met dat natte schijfje over je nagel heen gaan. Dan gaat je konad er af, maar blijft je onderste laag zitten. (Moet die basiskleur wel goed droog zijn!!!) Eventueel kan je, als de basislaag beetje beschadigd is, een laagje met die kleur er over heen doen, laten drogen en dan Konad!

Zo doe ik het, werkt perfect!

Ik doe het altijd met wattenstaafjes, dat pluist niet hoor!

Goed doorweekte watjes/wattenstaafjes gebruiken inderdaad, dat pluist niet.

wc-papier (niet gebruikt natuurlijk :wink: )

Wattenstaafjes, en die flink in de nagellakremover doen. (Zo krijg ik ook altjd de restjes weg, aangezien ik altijd uitschiet bij m’n linkerhand) Je kunt zo beter doseren en daardoor blijft de konad beter zitten.

als je één nagel verpest kan je een wattenstaafje pakken
of je doet van die handschoentjes aan om je haar te verven, die heb ik nog liggen en gebruik ik voor nailart enz

Ik heb Ook een Vraag …
Sommige mensen zeggen dat je ook nailart kunt doen met een fineliner ??

ja dat kan , en ook met eyeliner .

Ik heb geen zin om een heel nieuw topic aan te maken, daarom vraag ik het maar even hier.

Als ik mijn nagels lak, zie je vaak altijd de ‘strepen’ van het kwastje. Dat heb ik eigenlijk met iedere nagellak die ik gebruik. Ik gebruik geen nagellak van merken als Rimmel, Loreal etc, maar van de Hema en Essence. En die zijn ook gewoon goed.
Hebben jullie daar nooit last van of ben ik gewoon een enorme kluns? XD

Ik gebruik ook alleen maar catrice/essence/hema en heb daar geen last van, misschien wat meer nagellak gebruiken?

/

eerst wachten tot het droog is en dan met een wattenslaafje schoonmaken

/

Ik ga er bij rechts (wat ik dus met links moet lakken en ik ben rechts) altijd wel naast bij nagels, maar ik laat het gewoon helemaal opdrogen en na 2 uurtjes ofzo kun je het er dan zo afpulleken. :stuck_out_tongue:
Alleen niet zo’n goeie tip als je het snel mooi gelakt wilt hebben… zie dit dan maar als een upje! :grin:

zie je dit als een serieus probleem?
sjonge jongen, tegenwoordig opent echt iedereen OVERAL een topic over.

Onder de douche kan je het er ook zo af halen…
Als je staat te douchen, gewoon met de nagel van je andere hand eraf pulken. Doe ik ook altijd als ik 's avonds mijn nagels lak, maar dan moeten ze echt helemaal droog zijn…

Probeer je nagellak eens te verwijderen met een make up sponsje… wel een schone nieuwe natuurlijk =D Werkt als een… tja wat :stuck_out_tongue: