Nagellak op nieuwe broek!!!! WHAT TO DO!!?

help jongens er zit nagellak op mijn nieuwe broek en ik weet niet hoe het eruit moet!!! ik heb het al geprobeerd met remover maar het werkt niet goed!!! ik ga dood als me ma dit ziet!
heeeeelp

Terpetine?

Geen idee. Google? (omg de helft van mijn reacties bij een topic is: google het! hahaha)

nog iemand? omg en krijg je geen donkere vlekken door die remover die ik er al op heb gedaan?
kuuuuuuut het was geen goedkope broek!

Ik lees net op Google spiritus…

ik zou echt gaan janken!
ja je hebt veel aan mijn reactie

ik zou echt 30 minuten met een borsteltje dr overheen gaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je moet in iedergeval niet remover met ACETON gebruiken he?! dan gaat de kleur eruit!

ik zou het niet weten,
succes!

ik ben heel t internet voor je aan het afzoeken haha :blush:
ik zie hier een reactie op een forum:

Ik heb even voor je gekeken op www.omaweetraad.com en daar kwam ik het volgende tegen. Ze hebben het hier over tapijt, maar wie weet geld dit ook voor kledingtextiel. Als je nagellak per ongeluk in het tapijt zit, spuit er dan flink wat parfum op met alcohol erin. Laat het een minuutje inwerken, dep het daarna even. En… Het verdwijnt!!!

misschien dit?

PINDAKAAS :metal:

hihi das kut ! geen idee ^^ up!

Lees dit maar even!
Nagellak uit kleding

http://kuistips.blogspot…-vlekken-verwijderen.html

en als je broek wit is in een emmer chloor? :blush:

zeg het gewoon tegen je moeder, een ongelukje kun je toch zelf ook niets aan doen.
zij doet al jaren de was bij jullie thuis dus heeft ze misschien ook wel een oplossing.

heb net gekeken naar de broek in questie en ik zie geen nailpolish meer en ook geen verkleurde vlekken ofzo :grinning:.
jeeee alles is weer goed…*totdat ik hem morgen aanheb en er nog wel vlekken te zien zijnXD*

Heel erg bedankt

kan je hem niet ruilen ofzo in de winkel?:blush:

oke daar ging mijn advies :stuck_out_tongue: !

XD ik lig hier dubbel, je profiel foto past perfect bij dit topic :grinning:

hoe heb je het er trouwens uit gekregen?

Hier was pas een topic over geopend maar ik zou zeggen nagellakremover zonder acetone (hoe sgrijf je dat?) of de broek in vlekkenvereijderaar dopen en laten staan ?? In iederr geval veel suuccz ermee :slightly_smiling_face:

weggooien:)