nagellak lijm verwijderen

^^^^^
hoe

oeps moet zijn nagelijm
SORRIE
kan iemand de titel aanpassen

Nagellijm dan, met 2 L-en.

Misschien met nagellakremover ofzo? Geen idee, heb nooit nepnagels op.

Je kan daar geloof ik speciaal spul voor halen en ander nagellakremover met aceton proberen?

Hahahahah dit topic had een paar weken geleden moeten beginnen, toen zat de hele woonkamer onder :blush:
Maar ik heb de tips van mijn nagels gehaald door een bakje met aardig warm water te doen en daar moet je dan een boterhamzakje ofzo met nagellakremover met aceton of gewoon pure aceton en dan ff je nagels erin laten weken en dan kan je ze er op een gegeven moment afhalen, misschien werkt dit ook wel voor andere dingen hoor, je moet iniedergeval niet gaan schrobben met een doekje, want dat helpt voor geen meter

Hema verkoopt speciale nagellijm verdwijderaars. en anders nagelaremover MET aceton

fuck ik heb nu facking veel lijm op me vingertoppen en heb alleen maar nagellak remover zonder aceton… mehhhhhhh

Is het zelfde als aceton, en kost per liter geen drol!

http://www.kuldipsingh.net/catalog/catalog/images/TERPENTINE.JPG

pure aceton

Je kan in de kruidvat enzo van die speciale flesjes kopen. (: En nagellak remover helpt ook alleen het haalt niet alles weg.

Met olie zelf gebruik ik kokosolie in laten trekken en dan wassen heel wat vriendelijker dan aceton

Drenk wattenschijfjes in remover met aceton, doe de schijfjes op de nagel en wikkel er een strookje aluminium folie omheen. Laat dit 10 minuutjes zitten en haal het er daarna af. Je kunt je de restjes met een bokkenpootje verwijderen.

Bijna hetzelfde als hierboven ^

Maar heb gelezen dat je je vingers in aceton moet zitten voor een paar minuutjes en dan zou je het er zo af kunnen halen.

Staat ook wel meestal op het doosje wat je erbij krijgt.