Nagellak in het vliegtuig

Ik heb wel eens nagellak meegenomen in mijn koffer, maar toen hoorde ik dat ze kapot kunnen gaan door de druk ofzo?
Maar is dat echt waar of kan ik gewoon zorgeloos nagellak meenemen in het vliegtuig?

'xx

ik neem ook altijd gewoon nagellak mee in het vliegtuig.
kan gewoon volgensmij?

ow ik dacht altijd dat je nooit nagellak mee mocht nemen.
en als je het mag meenemen, doe om de nagellak dan een zakje waar de lucht uit is

Ik dacht ook dat het niet mocht, want het is vloeibaar en vloeibare dingen mogen niet mee. Tenzij het in een of andere afgesloten zak zit.

In de handbagage mag je volgens mij geen nagellak meenemen. In je koffer is geen probleem, ik heb vorige week ook nog een lading nagellak ingeslagen op vakantie en die zijn gewoon heel uit de koffer gekomen.

In je koffer kan je het gewoon meenemen. Doe er alleen wel een zakje omheen voor de zekerheid(ze gooien nogal met de koffers)

Soms gebeurt het wel ja. Ik heb dat wel eens gehad. Maar niet altijd.

Haha, belachelijke bekentenis dit, maar ik heb er wel eens een hele hoop meegenomen in mijn handbagage :’)

Ik ook. Wist niet dat het niet mocht!
Ik weet dat je geen vloeistoffen van meer dan 100ml mee mag nemen in je handbagage, maar eronder toch wel? En nagellak dus ook.

je kan het in de handbagage meenemen zolang het in een luchtdichte afsluitbaar zakje zit. dit is met alle vloeistoffen. verder kan je het gewoon meenemen. hoezo zou je wel andere vloeistoffen mee kunnen nemen en nagellak niet? ik kan je het afraden als je naar de maan gaat reizen maar gewoon met het vliegtuig moet geen probleem zijn. ik heb al 16 x gevlogen in mijn leven en mijn trusty nagellak gaat altijd mee !!

en waarom zou je nagellak in je handbaggage mee willen nemen? het kan gewoon hoor, maar het is nogal aso als je in het vliegtuig gaat lakken. het kan dus gewoon met de handbagage mee mensen! ik check bijvoorbeeld nooit extra tassen in als ik met ryanair ga! en inderdaad kunnen ze breken als de tassen in de laadruimte gaan omdat ze vaak gooien met de tassen. het is sowieso altijd aan te raden om een zak om je vloeistoffen te doen, bij de handbagage is het verplicht maar het is toch altijd wel slimmer!