Nagellak droogt slecht en krijg luchtbellen.

Als ik nagellak op doe droogt het zooo ontzettend langzaam.

Ik moet er echt een uur voor nemen wil ik een aantal lagen + mooi gelakt hebben, zonder deukjes enzo.

Ook krijg ik soms luchtbellen van mn topcoat/verharder, terwijl ik t flesje niet schud of wat…

Welk merk nagellak gebruik je? Ik heb er namelijk echt nooit last van.
En lak je wel met dunne lagen? Dikke lagen worden vaak sneller lelijk

Ik heb het tot nu toe met al mn lakjes.
Catrice, rimmel en gosh…

En ja, gewoon normaal dacht ik…

Rol je flesje eens langzaam door je handen voor je gaat lakken. Wacht een half uurtje voordat je de volgende laag aanbrengt, zorg ervoor dat je eerste laagje door en door droog is, dit is per lakje verschillend. Dit kan bubbelen voorkomen.

Heb ook Catrice en Rimmel, maar heb er nooit last van gehad (op die keer na dat ik ze sneller droog wilde hebben en dacht 'laat ik de föhn erop zetten)
Ik lak mijn nagels gewoon altijd heel snel :’)

Maar misschien wat MissLipsmacker zegt, nog langer wachten met de volgende laag aanbrengen?

een uur voor meerdere lagen valt toch best mee :stuck_out_tongue: Je moet de laagjes gewoon goed laten drogen tussendoor. Ik heb trouwens nergens last van bij catrice en rimmel.

Okee bedankt voor de tip over de bubbels. Ik heb idd vrij snel de topcoat erover gedaan.

Fohn erop zetten verpest t? xD

Toch niet als je een koude föhn erop doet?

Bij mij bubbelt het nooit, maar ik moet wel heel lang wachten totdat het helemaal droog is. Een paar uurtjes XD

Dat had ik eerst ook. Nu doe ik meerdere dunne lagen en ziet er gewoon goed uit. Verder zou ik het niet echt weten?

binnen 5 min. is het bij mij droog hoor…XD

[s]Ik weet niet of je er bij Gosh ook last van hebt maar daar zitten van die ijzeren balletjes in wat volgens mij tegen het gaan van bubbeltjes is (en houdbaarheid nagellak volgens mij).

Ik had namelijk een keer een essence lakje zo’n 2 weken in me tas (dat potje gaat dan heen en weer) en daar zaten ook een zooitje bubbels op me vingers wanneer ik mijn nagels had gelakt met dat potjes.[/s]

laat maar =)

je hebt ook van die nagellakjes met droog binnen 1 seconde, niet dat ik denk dat het echt binnen 1 seconde is, maar vast wel sneller.

Misschien helpt het om van tevoren even met nagellakremover over je nagels te gaan.
Als ze vettig zijn, nemen ze nagellak niet/moeilijker op.

Misschien kan je essence express dry drops kopen?
druppels voor over je nagel en dat is het sneller droog!
voor 1,99 bij de kruidvat.