Nagellak Contest 5

x

Moeten we het nou af hebben voor vanmiddag 2 uur? Want ik weet niet of me dat gaat lukken en ik denk dat dat veel meiden niet gaat lukken. Dus de deadline is volgende week zaterdag denk ik? (A)

ja, lijkt mij ook ; )

Zijn er ook nog regels verder? (A) Zoals geen konad gebruiken enzo. Dat heb je bij Nagellak Contest 4 wel, en dat lijkt me eigenlijk hier ook wel handig, voordat je allemaal van die gestempelde nagels krijgt ^^

goeie!
geen nepnagels, alleen nagellak?

oh en moet je het bij jezelf doen of mag je ook de nagels van een vriendin ofzo lakken?? (a)

oeps

Nee wel bij jezelf doen lijkt mij. Want anders zit de ene te kloten met haar rechterhand x) En de ander doet het even mooi makkelijk bij een vriendin. ik vind gewoon van je eigen nagels doen, geen stickers, konad, zoiets. Geen uitzonderingen met de deadline, enz. :wink: En ik ben trouwens al wel klaar met mijn nagels (A)
:

http://img188.imageshack.us/img188/7038/ronde1.jpg

Niet echt een superduidelijke foto maarja. Spreekt wel voorzich toch? (A) Blauw = zee (je kunt het ook als lucht zien natuurlijk)
Geel = strand
Bruin = de boomstam
Roze = blaadjes
xD
Zee, strand en palmboom natuurlijk van de zomer. Ik heb de blaadjes roze gedaan omdat het girly moest zijn en ik heb boven de geel ook nog een lijntje met goudgele glitter nagellak, ik weet niet of dat goed te zien is. Maar dat hoort in ieder geval ook bij girly (A) En verder vind ik de nagels wel gek genoeg dusja :wink: Nu maar hopen dat het goed genoeg is voor de volgende ronde ^^

Edit:

Nog 1tje erbij (A)
Deze is iets duidelijker geloof ik (:

http://img6.imageshack.us/img6/2540/090711152904.jpg

Ik zal trouwens nog wel even kijken of ik een duidelijkere foto kan maken. Want in het echt zien ze er veel mooier uit dan op de foto (A)

Is iedereen ook ge-note eigenlijk? (A) Haha ik zit een beetje alles te vragen en te doen hier. Maar er zijn er vast wel een paar die dit nu niet helemaal bijhouden dus dan is het wel handig als iedereen weet dat het is begonnent toch? ^^

mooi gedaan! <3

hahaa maakt niet uit hoor :wink:
het zorgt voor duidelijkheid (of juist niet :stuck_out_tongue:)

ik moet ook maar een keer beginnen :grinning:

oh, en je moet natuurlijk de nagels zelf hebben gelakt :grinning: dus niet van internet plukken! <<

whahah
ik sie ht begin plaatje niet
maar wel een moeilijke opdrachtXD
zomers, girly en gek hhahahXD okiii(A)

Ik kijk iedere keer naar mijn nagels en denk: wtf. Ze zijn wel erg felachtig. Maarja, morgen ga ik toch werken en dan is alles er zo af xD Ik ben echt beniewd naar de nagels van de rest! (A)

hahaaa (sorryy)
ik had mijn nagels ook gedaan :slightly_smiling_face:
(regenboogje + wolkje)

maar dat was nogal mislukt ^^ dus snel er weer afgehaald… . hihii
ik begin morgen wel weer opnieuw!

oke, dit slaat nergens op :stuck_out_tongue:

Oh ik had niet door dat het begonnen was :stuck_out_tongue: Maar komt goed, nog geen idee wat ik ga maken maar ik verzin wel iets voor zaterdag xD

Upje (:

Up!

Kom op mensen. Dit topic gaat nu al dood geloof ik x)

is de deadline nu zaterdag ?
zoja kan ik nog meedoen ?

Ik wilde ook nog meedoen… :anguished:?

lijkt mij wel :stuck_out_tongue:
maar dat beslis ik niet $