Nagellag remover zonder/met aceton. Wat is het verschil??

Heyy!! :grinning:

Ik vroeg me af wat het verschil was tussen een nagellakremover met aceton en zonder aceton??
Want ik koop meestal van kruidvat met aceton.(die gele)
En de mijne was op en vroeg mijn moeder om nagellak remover te halen, want ze ging daar toevallig naar toe, dus haalde ze perongeluk zonder aceton voor me…(die roze) (en je kan het niet ruilen) :cold_sweat:
Dus kan iemand misschien het verschil uitleggen? :anguished:?

XxX…!!! :couplekiss_man_woman:

(hele levensverhaal maar goed :stuck_out_tongue:)

zonder is beter voor je nagels.

Idd. en ik neem altijd met lanoline (schrijf ik hopelijk goed)

Ik denk dat zonder aceton beter is voor je nagels.

inderdaad, ik koop zelf ook altijd de roze versie van Kruidvat, die zónder aceton.
Aceton is een oplosmiddel voor nagellak, maar kan je nagels uitdrogen omdat het ook water verwijderd, het kan dus je nagels aantasten op de duur, en dat wil je niet.
Dat is wat ik er van denk… en PS, ik vind de roze versie ook beter ruiken,
een beetje naar snoepjes zelfs :grinning: (ik weet niet dat de gele aceton-versie dat ook heeft?)

Hahaha jah idd. die ruikt een beetje naar snoepjes!! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Hmm oke bedankt :grinning:

met aceton worden je nagels superdroog en broos

Mee eens. Aceton is slecht voor je huid omdat het door de huidbarrière kan dringen. (Huidbarrière: vetlaag) Daar droogt het je huid uit. Aceton inademen is ook niet zo heel goed voor je.

die roze van de kruidvat met aceton stinkt. o.o die geur is like te sterk. Ik gebruik zonder van de etos, en die is wel fijn. Volgens mij is zonder aceton beter dan met.

Absoluut niet, hij ruikt dubbel zo sterk als die met acceton en ruikt erg sterk en niet echt lekker :l het is wel beter voor je nagels

Ik heb ook een nagellak remover zonder aceton van DA
Nou als ik die gebruik stik ik bijna. Heb echt het idee alsof het op je longen slaat.
Er zitten wel twee soorten alcohol in eentje met dat lanolin.
Waarschijnlijk ruikt en voelt dat vies als je ademt…

Die van Essence ruikt pas!
En hij zuigt.

Ik heb een blauwe, hij ruikt nogal chemisch: met aceton

Zonder aceton is veel beter voor je nagels & huid.

Zonder aceton drogen je nagels

Zonder aceton is het moeilijker om je nagellak er af te halen, maar je nagels blijven er wel beter door =D

In de ene zit aceton en in de andere niet, sorry beetje flauw (A)
Aceton kan indd je nagels uitdrogen, dus zonder is beter.
Maar bijv. nepnagels krijg je eraf met aceton.

Volgens mij droogt aceton
je nagels inderdaad uit…[a]