Nageldroger

Gebruiken jullie een nageldroger of heeft dat volgens jullie hetzelfde effect als je nagels laten drogen aan de lucht?
Ik heb er gemengde reacties over gehoord.
Zelf denk ik aan de ene kant ook een beetje dat het niet zal uitmaken als je het laat drogen aan lucht uit een apparaat of zonder apparaat.
Iemand (goede) ervaring?

lukt beetje niet veel

Ik hou mijn nagels altijd even onder de ijskoude kraan een minuutje nadat ik ze heb gelakt. Dan worden ze ook meteen droog (:

@xFabia
Ja?
Ik had ook zoiets soortgelijks gelezen en gedaan.
Je moest een bak vullen met koud water en daar je nagels in onderdompelen.
Dan zouden ze ook sneller drogen.
Ik had wel het idee dat het wat hielp maar ik doe dat nu eigenlijk niet meer.

Je hebt sinds kort zo’n spray van Essence, die spuit je op je nagels en dan zouden ze meteen droog zijn. Zelf ook geen idee of dat werkt…

ik heb die drydrops van essence!
dat is een flesje met pipetje waarmee je een druppel op je nagel kan laten vallen.
het wordt dan sneller droog,
ik vind het wel fijn werken!

Hmm kvind die dry drops van essence maar vettig op je vingers
en vind dat mijn nagellakjes van Rimmel en Gosh echt niet goed drogen met die dry drops ze drogen beter zonder dry drops x

ja ze zijn idd vettig,
maar als ik mijn nagels lak laat ik ze toch liggend drogen,
dus dat maakt geen verschil dan.
ik heb het idee dat het op mn catrice lakje wel fijn werkt?

Ik heb een nageldroger ^^
Van de Blokker, ongeveer 5 euro volgens mij.
Het werkt opzich wel, maar niet dat mijn nagels echt veel sneller droog zijn dan normaal.

Ik gebruik gewoon de haardroger (H)

Mijn buurvrouw heeft zo’n hele dure en professionele nageldroger, met 5 minuutjes zijn mijn nagels helemaal droog. :grinning:

Haha ik heb ze 1 keer onder de koude kraan gehouden, de nagellak begon er vanaf te gaan xD (Zegmaar een beetje stroperig eraf te glijden). Laat ze toch maar gewoon drogen in het vervolg.