Nagelbijten. =@

Je kent het wel, nagelbijten.
Ik doe het zelf ook, heb al een paar keer kunnen stoppen, zelfs een maand.
Dan waren mn nagels al een beetje langer en kon ik een mooi kleurtje erop doen.
Maar nu ben ik weer begonnen XD
Nog iemand die er last van heeft? En eventuele tips voor te stoppen met nagelbijten? :’)

nagellak op je nagels smeren, dan is het vies om nagels te bijten

Alleen als ik me erger aan een haakje oid kan ik er soms niet mee ophouden. Wat bij mij geholpen heeft is om nagellak in een opvallende kleur te dragen, steeds als je ziet dat dan sta je er even bij stil dat je níet op je nagels moet bijten. Zo leerde ik het af iig. :wink:

ik heb er ook heel erg last van! :flushed:
kben ook een paar maande gestopt toen ware
ze pérfect en nu…! :confounded:
maar ik heb van by De salamander iets gekocht,
een klein flesje van Herome, en het is roze, dat helpt
met sneller te groeien, geloof me:
ze groeien letterlyk iedere dag, de volgende dag
merkte mn vriendin het zelfs al!!
het is alleen niet goedkoop ong ¤10 voor een klein flesje.

xxx

Je hebt toch van dat speciale spul om erop te doen? Van dat hele ranzige spul wat zo vies smaakt dat je het niet meer wil doen.

En je kan nepnagels opplakken?

hoe heet dat spul van herome???
ik denk dat ik dat is maar ga kopen =D

niet moeilijk laat acryl of gelnagels erop zette. want mt nagellak kan je cker gwn nagelbijten dus dat heeft cker geen nut.

dat heb ik ook gehad,
IS ZOOOO VIES…

maaar ik heb het afgeleerd omdat ik een slotjes beugel heb gehad , en dan gaat het niet, want bij mn ortho zitten de slotjes redelijk laag op je tanden. :stuck_out_tongue: best handig xD

nu zit k eigenlijk nooit meer aan mn nagels, tenzij ik ontzettend verveeld of zenuwachtig ben… (A)

hahaha dat heet bite-ex
dat is zo focking ranzig
maar ik ben er nogsteeds niet mee gestopt :blush:
ik heb ook altijd van die velletjes langs me nagels, en die ruk ik er dan af en dan hatseflats bloed allus.
dat doet echt pijn af en toe :stuck_out_tongue:

haha dat heb ik nou ook!
weet echt niet hoe ik moet stoppen, allemaal zo’n velletjes enzo
ziet er ook echt vies uit. en het doet pijn als ze echt heel kort zijn!

heb een tijd terug ook heel erg nagel gebeten… maar nu heb ik best lange nagels en ben ik super veel bezig met nailart enzo. maar hoe ben ik ervan afgekomen? als die vieze lakjes hielpen niks want ik beet niet maar ik krabde/trok (hoe je het wilt noemen xd) ik heb gewoon goedkope nagellak gekocht, mun nagels gelakt. en dan in plaats van de bijten (meestal onder pw’s enzo) dan krabte ik die lak eraf… misschien ziet het er niet zo charmant uit (bij een doorzichte lak zie je het dus al minder, maar jij zelf ook ;] is wat je zelf wilt xD) maar afgebeten nagels zijn ook niet erg charmant… of je probeert alleen nog maar aan een hand te bijten en het zo af bouwen. hopelijk zie je in dat als je nagels lang zijn dat ze dan veel mooier zijn ;] en als je je nagels goed verzorgt dus ook je nagelriemen enzo dan breken je nagels ook minder snel af en ziet het er ook al mooier uit!

XX
beetje lang maar hopelijk heb je er iets aan ;]

ohhh, ik herken mezelf hier egt zo erg in. Ik heb echt alles wat hier staat geprobeerd. Dat vieze spul, nagellak eraf krabben! nix helpt! Ik had vorig jaar een feestje in een ander land, dus toen was het wel gelukt om ze lang te laten groeien. Maar als ik mijn nagels dan eenmaal heb laten groeien, wil ik ze weer zo graag afbijten ( i know, weird) En als ik er dan eentje afgebeten heb, ben ik boos en bijt ik ze er allemaal af!

Lang verhaal
maar succes xxx

Eerst beet ik altijd nagels. Toen opeens had ik hele lange nagels omdat ik het druk had en dus een tijdje niet meer had gebeten. Toen ergerde ik me eraan en beet ik weer. En nu laat ik ze weer groeien (A)
Ik vind dat ene byte-x zo goor, maar het helpt wel. (ook bij het eten van chips :grinning: )

Bedoelde je http://www.herome.nl/shop…Nail%20Growth%20Explosion dit spul?

oee daar heb ik ook last van! t is vervelend en lelijk :slightly_smiling_face:
ik heb nu nagellak op mn nagels dat weerhoud mij ervan, en ik bijt alleen als me nagel scheurt en ik geen nagelknipper bij de hand heb

ik doe het ook, echt al 6 jaar.
bite-ex doe ik niet, want als ik dan iets te eten pak komt dat ook op het koekje oid.
dan proef je het daar ook op. echt smerig.
ik wil misschien nepnagels gaan proberen.

ik geloof trouwens niet dat er middeltjes zijn die je nagels echt sneller laten groeien.

ik heb er ook last van echt zo lang als ik me al kan herinneren.
bite-ex, nagellak whatever ik heb ALLES geprobeert en niets hielp.

TOT ik een keer gelnagels liet zetten, je KAN dan niet eens nagel bijten en je eigen nagels groeien onder de gelnagels gewoon door. alleen, jammer dat het zo ontzettend duur is XD

Dat bite-ex heb ik ook eens gehad,
Dat is echt zo ranzig! Echt je gaat er nog eens van kotsen gewoon.
Maar bij mij was het er zo af, dus had het niet veel nut.

Sinds ik m’n beugel heb, heb ik nog helemaal niet op m’n nagels gebeten, haha xD

ik bijt gewoon door die bite-ex heen.