Nagelbed lang laten groeien

Hee

Ik had een vraag, kun je je nagelbed (roze/huidskleurige gedeelte van nagel) lang laten groeien/zijn er middelen waarmee ze lang worden?

Ik had gehoord van geen nagels bijten, maar dat doe ik niet & niet met scherpe dingen onder je nagels, dat doe ik ook niet, maar het helpt niet.

Ze blijven evenlang…

Jullie tips/ervaringen?

x

Mascha van beautygloss had hier volgensmij een filmpje/ artikel over, maar ik zou het echt niet meer weten, ik ga even zoeken voor je.

dankje!

Soort van gevonden, het was niet Mascha, want zij heeft er alleen een vraag over beantwoord en ik weet zeker dat het een filmpje of een artikel was maar ik heb wel dit gevonden (waar overigens niet iedereen in gelooft maar ik denk wel dat het waar is)

"Mijn nagelbedden zijn allemaal erg kort, en ik wil heel graag mijn nagels lang laten groeien.

Maar als ik mijn nagels laat groeien blijft mijn nagelbed op dezelfde lengte en alleen de ‘tip’ groeit.
Weet jij of hier iets aan te doen is?

Eigenlijk kan je je nagelbedden niet langer maken, ze zien er op een bepaalde manier uit en blijven die lengte. Wel kan je ze optisch langer laten lijken. De makkelijkste manier is om je nagelriemen goed terug te duwen. Dit zorgt er voor dat je nagelbedden 1 á 2 mm langer lijken! Bovendien is het beter voor je nagelriemen. Door nagelbijten kan je je nagelbedden korter maken, dus probeer dit te vermijden. Probeer ook niet te veel onder je nagels te schrapen, ook dit maakt ze kleiner. Als het randje onder je nagels vies is, was dan gewoon je handen, vaak is dat voldoende. Probeer een french manicure of een transparante lak te vermijden, gebruik goed gepigmenteerde nagellak. Hierdoor zie je niet waar het uitgestoken stuk precies begint en lijkt je nagel ook langer."

ik had ooit iets over knoflook gehoord? maar ik denk niet echt dat het helpt

je moet SOS nail care balm van Essence (2 euro bij Kruidvat) op je nagel, op je nagelriemen en in jou geval het belangrijkste: onder je nagel, dus waar dat witte randje zou beginnen echt tegen je vinger aan smeren.

Ik heb dat ook bijna elke avond voordat ik ging slapen gesmeerd en heb nu vet mooie nagels :grin:

succes!

Pas sloeg iemand de deur kei hard dicht en jahoor, mijn vinger ertussen.

Nagel dus half eraf, en dus ook een stuk nagel wat van mn nagelbed ding is ‘getrokken’

Dat doet pijn :c