nagel eraf ?!?!?!?!

hee
mijn nagel was al een tijdje los van het nagelbed en heb hem er toen voor een deel eraf gehaald tot hoever het kon hij is er nu voor ongeveer drie kwart af maar hoe moet ik hem verzorgen en afdekken en met het laatste stuk wat er zit?
xx

dat snap k alleen moet ik er gewoon pleisters overheen plakken?

Kan je doen, ja.

Ik zou er een pleister ronddraaien. Maar ik denk niet dat dat echt nodig is, zolang je geen duidelijke open wonden hebt. Gewoon zorgen dat je je nagel niet verder beschadigd (door je schoenen of zo), dus dan kun je misschien wel een pleister opdoen om het een beetje te beschermen.

Je titel is trouwens heel irritant, misschien kun je die leestekens eens weghalen?

Ik heb dit ook gehad, maar hij valt er zelf gewoon af uiteindelijk en er groeit vanzelf weer een nieuwe nagel. Verder niks aandoen en als je fijner voelt met een pleister erop dan zou ik hem er wel losjes opdoen.

Huuuuu dit had ik niet moeten lezen

Ik zou er alleen 's nachts een pleister op doen. Als je het in de open lucht laat geneest het sneller. Aangezien je er 's nachts geen controle over hebt kun je er wel beter een pleister op doen voor je het meer kapot haalt.

Je kan dit soort dingen beter niet verbinden. Als je het verbind kan het gaan broeien. De rest van de nagel valt er vanzelf vanaf.
Dus ook 's nachts geen pleisters oid op doen.

?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!!??!

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn vriendin had dit een paar keer. Ze is naar ziekenhuis gegaan en dr nagel is er afgehaald. Groeide daarna van zelf weer aan.