NAET-therapie

hallooo,

Ik zou graag een katje hebben, maar ben daar allergisch voor. Ik heb nu even gegoogled en heb iets gevonden over NAET-therapie. Weet iemand hier iets meer over. Ik kan niet vinden hoe deze therapie werkt.
Alvast bedankt.

Louise

Er zijn katten (geen naakte katten) waar mensen beter tegen kunnen ondanks ze een allergie hebben. Moet je even opzoeken.

Is dat dat je injecties krijgt zodat je niet meer allergisch bent? (Te lui om te Googlen)

Zo ja: Mijn vader heeft dat gedaan voor zijn hooikoorts, het helpt heel goed, maar de therapie duurt 2 jaar, van een paar maanden per jaar ELKE week een injectie waar je hele arm dik en gevoelig/pijnlijk van wordt. En het is volgens mij ook best duur.

Dus ik zou eerst nadenken over, of je wanneer je klaar bent met die therapie nog wel zo graag een katje wilt, en of het wel handig is, en of het het waard is. Want het is wel een dier, je kan niet na een jaar er geen zin meer in hebben.

heb je hier iets aan?

http://en.wikipedia.org/w…rgy_Elimination_Technique

http://www.russischblauw.info/allergie.html

Die zijn lelijk :slightly_smiling_face:

Lees je mijn post wel goed? GEEN NAAKTE KATTEN.

Mijn tante heeft dat ook nog gedaan en is er bijna aan gestorven dus nee…

En het karakter van de kat is echt wel belangrijker dan het uiterlijk, daar kom je snel genoeg achter.

srry :astonished: maar zijn die niet heel erg duur?

kzal eens kijken :slightly_smiling_face:

Ja, maar mijn ouders zouden dat zeker niet willen en het zijn trouwens niet de haren waar ik allergisch aan ben, maar de huidschilfers. :slightly_smiling_face:

Moet je even opzoeken welke katten dat zijn. Het is dan wel een raskat en die zijn duurder. Ja een boerenkatje kun je soms gratis krijgen, maar ja als je zo nodig een kat wilt hebben ondanks je allergie…

Maar de meeste mensen zijn niet allergisch voor het haar, maar voor de speeksel en die komt op de vacht terecht…

Nou zoek de blauwe rus eens op, daar kunnen mensen vaak tegen.

oke, bedankt.

Tussen de 400 en de 600 euro. Is een beetje te veel! :frowning_face:

Ik ben bang dat als je echt een kat wil dat minder alergische reacties veroorzaakt, dat je dan een raskat moet nemen en die zijn allemaal ongeveer even duur. En als ze gratis zijn zijn het geen ras katten want dat is bijna onmogelijk (:

Oh en je kan even naar Cats 101 kijken op Animal Planet want daar vertellen ze ook over anti allergische katten.

wij hebben 2 katten en voor 1 kat ben ik allergisch ofja dat merk ik, en bij de andere niet. Dat hebben wij een keer bij de dokter/dierenarts nagevraagd en die zeiden dat je voor een kat immuun kon worden.
Misschien heb je er wat aan?(:

@helemaalniks10 ja, maar mijn ouders geloven dat dus niet! :frowning_face:
@xwhatsmyname Bedankt! :slightly_smiling_face: