Nachts wc-probleem

Sinds december heb ik last van nacht voordat ik ga slapen wc-probleem.
Als ik tanden poetsen en daarna ook naar wc, ging dat wel goed.
Maar als ik naar bed ga en mijn lamp uitdoet, heb ik na ongeveer vijf minuten gevoel van dat ik naar de wc moet.
Eerst probeer ik wel wat anders te denken, het lukt mij vaak niet. Na poosje gelegen met gevoel van dat ik naar wc moet, gaf ik op en ging naar de wc.
Eenmaal daar kwam er bijna niks uit.
Ik had een artikel van Cosmogirl gelezen, volgens mij van januari. Dat je dan veel moet drinken overdag. Een poosje gaat dat wel goed. Sinds vakantie begint, is het erger geworden. Nu moet ik nachts ook naar de wc.

Wat kan ik doen om van dit gevoel af te komen?

Misschien heb je een blaasontsteking.

Ik heb het ook nu. Het voelt alsof ik nog niet alles uitgeplast heb ofzo.
Ik denk ook dat het blaasontsteking is.

Ik moet voordat ik ga slapen minstens nog 1 keer naar de wc, soms veel vaker. Dan lig ik in bed en heb ik het gevoel alsof ik al weer moet. Maar ik moet sowieso vaak plassen :’)

Maar ik denk inderdaad dat je blaasontsteking hebt.

exact the same problem ’ , ik denk dat het een blaasontsteking is …

dat heb ik ook een tijdje gehad… dan lig je in bed en denk je ; oh ik val zo wel in slaap, of het gaat wel weg, maar je kunt het best gewoon meteen naar de wc gaan!

zoals iedereen zegt; vast blaasontsteking, ik zou even bellen naar de huisarts!

Ik heb het ook altijd. Ik denk me dan in dat ik naar de wc moet en dan moet ik ook na een tijdje, niet erg handig natuurlijk. Maar misschien de huisarts inderdaad.

Ik denk niet dat het blaasontsteking is omdat je er zolang mee loopt, dan moet je al lang nierbekontsteking hebben en dan voel je je heeeeeel ziek

Ik zou even langs de huisarts gaan

oh dat heb ik echt al járen, dus het zal geen blaasontsteking zijn.
niet te veel drinken voordat je naar bed gaat, en als je 's nachts moet plassen: so be it.
je hebt dan nog geen blaasontsteking hoor. ;p

Blaasontsteking, wrs!