Nachtmerries

Haay,

Een tijdje geleden had ik elke nacht nachtmerries. De laatste tijd was het weg maar sinds een week geleden heb ik het weer, en het is erger geworden. Ik maak het precies echt mee, en het is ook niet meer gewoon eng, het is pure horror. We hebben thuis puppy’s en vannacht droomde ik dus dat mijn zusjes hun keel over sneden en mijn vader ze in de pan bakte en ze aten ze gewoon op, ik zag hoe ze dat mes over hun keel gleden. ik werd wakker en toen ik terug in slaap viel zag ik hoe mensen gemarteld werden en ik en mijn vrienden opgesloten werden omdat wij zo aan de buurt waren en iemand die achter me aan zit in een donker bos, hoe ik in een auto ging zitten maar toen kwam er een groot monster die mijn auto helemaal gelijk maakte met de grond en toen in lava gooide. Ik vind het echt niet meer leuk…

Weet iemand misschien hoe dit komt? Of een site ofzo met uitleg, ik weet niet.

Dankjeeeeeeee x

Ze zeggen dat je nachtmerries krijgt als je het 's nachts te warm hebt in bed.
Ik droom ook ontzettend vaak en word soms ook huilend wakker.
Dus ik hou dit topic in de gaten :stuck_out_tongue:

http://www.slaapklachten.nl/nachtmerries

Site :slightly_smiling_face:

Oke volg maar :grinning:
Even die site uitchecken haha

wat erg!
ik ben paar dagen geleden huilend en bezweet wakker geworden, maar ik weet niet meer waarover ik gedroomd had

ze zeggen dat je droomt over dingen die je in het dagelijkse leven mee maakt

Zou wel apart zijn, ik droomde laatst namelijk dat m’n moeder me dood wou hebben en m’n beste vriendin me aanviel maar dat is me niet overkomen :’)

Heb je miss iets raars mee gemaakt ofzo? Rare film gekeken? of is er iets raars tegen je gezegt? Daar kan het ook aan liggen, dat je het dan erger maakt ofzo.
ik heb echt geen idee maar ik wou gwn erges op reageren xD

Ik denk dat je meestal nachtmerries krijgt als het erg warm is…
Ik had op vakantie eerst een nachtmerrie, toen werd ik midden in de nacht wakker… ik ben toen verder gaan slapen en had precies dezelfde droom, maar toen liep het wel goed af…
Vond ik erg creepy, als ik heel eerlijk ben. Ik heb de dag daarna de hele tijd met vragen in m’n hoofd rondgelopen. xD

je hebt wel van die sites waar ze dromen uitleggen?
misschien moet je even google’en ofzo ??
iig, succes!

Nee dat is niet waar, ik hoorde op tv dat je gaat dromen over gebeurtenissen die je op een dag het meest indruk hebben gemaakt.
& bij mij is dat ook zo moet ik zeggen.

^Dat is het idd.
Misschien komt het door dat Noorwegengebeuren of iets anders? Wel heftig!

Het feit dat je nachtmerries hebt heeft te maken met het feit dat ze je iest proberen te vertellen. Misschien worstel je met iets in het dagelijks leven? Wist je dat de dood raar genoeg vaak een positief symbolisme is in een droom? Als je droomt dat iets doodgaat waar je om geeft (puppies, in dit geval) kan het zijn dat je bang bent om ze kwijt te raken.
Het toeschouwen van moord symboliseert dat er iets veranderd in je leven dat je misschien niet leuk zal gaan vinden.

Als je nachtmerries hebt, moet je de angst proberen te begrijpen. Misschien duidt het aan op een traumatisch conflict of heb je negatieve gevoelens. Als dit langer doorgaat, zou ik hulp zoeken, als ik jou was.

Kijk op www.droominfo.nl
daar kan je trefwoorden van je droom invullen en dan kan je kijken :slightly_smiling_face: