Nachtmerrie

vannacht had ik een nachtmerrie over een geest. Ik zat met mijn moeder en broertje in de huiskamer, opeens begon mijn moeder te schreeuwen en naar de plek te wijzen waar de trampoline staat. Ik zag toen een geest met een felgroen t-shirt aan en feloranje haren. Hij had wel ogen, maar die waren totaal witgekleurd. Toen droomde ik verder dat ik het tegen mijn vader wilde vertellen, die in de schuur stond, de geest was alweer uit te tuin verdwenen. Toen ik net in de schuur stond, hoorde ik mijn moeder weer keihard gillen, en toen ik de huiskamer weer in was zag ik dezelfde geest met zijn rug tegen het plafond geplakt en hij stak zijn armen uit en begon tssss… tsssss! heel hard te doen (als je begrijpt wat ik bedoel?)

echt een rare droom. Weet iemand wat dit kan betekenen? of een site waar ik dat kan opzoeken?

Over het algemeen symboliseren geesten of spoken eigenschappen van jezelf die je vreest. Dit kan bijvoorbeeld een pijnlijke herinnering zijn, schuldgevoel of verdrongen gevoelens. Je zou bang kunnen zijn voor de dood. Een andere betekenis van een geest in je droom kan zijn dat de geest staat voor iets dat niet langer bereikbaar is. Het zou voelen alsof je je niet verbonden voelt met het leven of de maatschappij. Deze droom kan een boodschap afgeven je oude manier van doen moet veranderen, omdat je nu eenmaal verder moet.

Als je droomt over de geest van een overleden vriend of familielid, suggereert dit schuldgevoel of spijt ten aanzien tot de relatie die je met deze persoon had.

dit heb ik van droominfo.nl
ik weet niet of je er wat aan hebt… :stuck_out_tongue:

hier heb ik heel wat aan! heel erg bedankt!