nachtmerrie

Gisterenavond was carnavalfeest en ik ben niet gegaan. Mijn vriendje wel.

Vannacht had ik een nachtmerrie. Ik was in zijn woonkamer, en hij liep langs mij, buigde voorover, en zoende toen een vriendin van mij voor mijn gezicht. En ze gingen steeds closer zoenen enz…

En ik wist niet wat ik moest doen, dus ik bleef maar zitten en stilletjes huilen.

Waarom heb ik die nachtmerrie, want vandaag wist ik niet wat ik moest doen en overmorgen (valentijnsdag) zie ik hem weer…

ik bedoel, het is toch maar een droom? Dus het is niet echt, maar
waarom zou ik erover dromen…?

JA het is echt een droom

Waarom je het droomt? omdat je je (onbewust) zorgen maakt over wat er gebeurd als hij uitgaat zonder jou

dit betekent dat het ECHT GAAT GEBEUREN!
geloof me maar
echt hoor

dus, trek een lekker laag truitje aan met carnaval en ga ervoor meid!

Het is maar een droom.
Misschien dat je je onbewust zorgen maakt over dat hij vreemdgaat, en anders is het gewoon maar een droom, wel een klote droom.
Ik droom ook weleens dat IK vreemdga, en dat ben ik ook nooit van plan te gaan doen ;p
Anders vertel jij je droom aan hem, hij zal je wel vertellen dat het niet gaat gebeuren enzo =)

Kijk of je hier iets vindt.

google gaf het zelf ook al als optie toen ik alleen maar ‘dromen dat’ had ingetypt.

Da’s nog niks, ik droomde onlangs dat het monster van Loch Ness Amy Winehouse opat

haha, had ik dat ook maar. ;]

Inderdaad zoals gezegd wordt; onbewuste zorgen. Je kan altijd nog vragen hoe zijn avond was, maar verder niets.

Ik droomde ooit eens dat ik meedeed aan het olympisch badmintontoernooi voor brugklassers en dat ik mijn gymbroek kwijt was. Waarom? geen idee, ik sport niet eens. :pensive:

It’s just a dream ; )

hahaha ik wil die droom ook!!! XD
ik had laatst ook een vet rare droom.
ik vond een gewond vogeltje op de snelweg, toen even later kon die ineens vliegen en lag die bij op schoot en het was veranders in een kat. *don’t ask me* en toen was ik liedjes aan het zingen, en toen kwam er een liedje op tv en toen veranderde de kat in een klein meisje en die ging voor de tv zitten. O.o

hahahaa :grinning_face_with_smiling_eyes:
ik had pas gedroomd dat ik bij mijn trainer in de auto zat en we reden over de weg. opeens stopte we want er liep een groep kippen over de weg, hij wou perse wachten totdat ze weg gingen, maar ze gingen niet.
toen kwam de moeder van mijn oppaskindjes in haar auto keihard aansjeezen en die reed over de kippen heen :stuck_out_tongue: maar die kippen bleven niet plat ze plopte zeg maar weer omhoog, maar hans (mijn trainer) bleef bij zijn standpunt dat hij wou wachten. en toen ging ik boos uit de auto weg ofzo. heeeeeeeel weird, zou dit een betekenis hebben ?! ^^

laten we nu allemaal vertellen over onze bizarre dromen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Toen ik een jaar of 9 was dat mijn kleine broertje weg was en we hem niet meer konden vinden. Dat was niet leuk!

haha ik droomde een keer dat ik mijn moeder vermoordde, en dat heb ik in het echt ook niet gedaan. dus kom op, het is maar een droom.

Ik had verkeerd gelezen, ik dacht dat er stond en dat heb ik in het echt ook gedaan. Ik dacht al even woow :stuck_out_tongue:

Ik had vanacht gedroomd dat het broertje van mn vriendje in een kat veranderde XD.

Ben je onbewust misschien niet bang dat hij die vriendin van je stiekem leuk vind?

ikook ;p