Nachtmerrie komt uit ;(

Dit is al opgelost

Er stond ineens een jongen in de meisjes wc met zijn mobiel al klaar?

^Dat dacht ik ook inderdaad.

lololololol

Ja bij de ingang van de meisjes wc.
En dat meisje deed de deur maar niet dicht (Ookal zei ik dat ze dat moest doen)

En je trekt je broek op dat moment niet omhoog omdat…?

wow dit is ongeloofwaardig …
:pensive:

Alles dan te zien is…

En het is echt waar.

btw ik denk dat je dit beter bij onzin had kunnen zetten

Wat doet een jongen in de meisjeswc?
Je had beter met 1 hand de deur kunnen vasthouden, maargoed het is nu toch al gebeurd. Waarschijnlijk is iedereen het over een paar dagen weer vergeten. Inderdaad hopen dat er niks te zien is op die foto. Ik heb zelf ook een keer gehad dat ik een wcdeur opentrok en er iemand op zat.

Dat dacht ik dus ook + hoe wist hij dan jij op precies die wc zat en het slot kapot was? En plotseling had de hele school dat gezien? Sorry, maar ik vind het een beetje een raar verhaal, maar mocht het echt zijn, geen idee wat je eraan kan doen.

Huh ik snap jouw logica echt totaal niet. Alles is toch juist te zien als je je broek niet omhoog trekt en je daar blijft staan in je blote poes? Of ruk desnoods de deur dicht. Duw dat meisje weg ofzo.

Op dat moment wist ik gewoon niet wat ik moest doen oke…

Oke naja als dit echt gebeurd is: vervelend voor je. Maar nu kan je d’r toch niks meer aan doen. Binnen een paar dagen is er weer iets nieuws gebeurt en hebben ze het daarover.

Zoiets gaat snel hoor! Een jongen op onze andere locatie was gefilmd toen hij zichzelf rukte voor de cam (domdomdom) en een dag later had iedereen op alle 3 de locaties dat al gezien…

Wat wil je eigenlijk wat wij nu doen/zeggen?

precies, ^dit ja …

Ik snap je niet? een jongen stont in de deuropening klaar met zijn mobiel om een foto te maken? en jij grijpt niet gelijk naar je onderbroek ofso? En hoezo is alles dan te zien? Dan is niets te zien juist als je bukt… Of heb jij je geslacht ergens anders zitten? :stuck_out_tongue:

Iets toepasselijker: trollolololol.