Nachtlenzen

Hoi hoi!

Ik heb sinds kort nachtlenzen (harde lenzen). De eerste week dat ik ze in had ging goed, maar nu gaat het minder. Mijn rechterlens blijft verschuiven. Soms word ik wakker en dan zit de lens in het hoekje van mijn oog. Heeft/had iemand hier ook last van? Of weet iemand waar het aan kan liggen? Ik ben trouwens van plan om snel weer eens langs te gaan bij de opticien.

Dat verschuiven had ik met mijn nachtlenzen in het begin ook wel eens. Na een tijdje gebeurde het niet meer, omdat ik handiger werd met het in doen denk ik.
Ik zou het nog een weekje aankijken zodat je goed kunt wennen. Als het daarna weer steeds gebeurt zou ik wel teruggaan naar de opticien, want het zou bijv. ook kunnen dat harde lenzen niet geschikt voor je zijn.

Ik ken veel mensen die harde lenzen hebben gehad en allemaal zijn ze ervan afgestapt, het zijn gewoon rotdingen. Voor zover ik weet van mijn opticien kan je er ook niet zoveel aan doen als dat gebeurt met harde lenzen, tenzij ze net niet goed zijn aangemeten voor je oogvorm.