Nachtlampje weg

Heey :bowing_man:
Ik ben een meisje van 13 en ik slaap met een nachtlampje (ja ik weet het ik ben er VEEL te oud voor maar ik kan anders gewoon echt niet slapen)
Niet zo’n probleem ofzo maar ik heb het omdat:

1. Ik vind het niet fijn om in een pikkedonkere kamer te slapen
  2. Ik kan niet slapen in het donker (bang)
    Alleen ik wil eens zonder proberen te slapen
    Ideeën?
    (GEEN HATELIJKE REACTIES/PESTEN A.U.B ik zit hier best erg mee en het is voor mij ook niet fijn om een reactie te krijgen zoals: Kan je niet zonder?)

Je deur op een kier of je gordijnen niet dicht?

Gordijnen half dicht is heeel handig! Dan wordt je wakker wanneer het licht naar binnen schijnt (oke, werkt beter in de zomer, maar toch)

Ik heb een roluik dus ja… :flushed: (de gordijnen zijn puur voor de sier)
En ik word nogal snel en/of vroeg wakker dus ja :cold_sweat:

Dan laat je je rolluik open (jeetje dat kun je zelf toch wel een beetje bedenken)

Een wekker die aardig licht geeft?
Ik persoonlijk slaap beter als er iets van licht in mijn kamer valt, ik heb een wekker met een groot oranje display en daarvan valt er een mooie gloed in mijn kamer.

Heb ik al een wekker met rode digitale tijd maar die is niet echt fel dus…

Ja, dan koop je een andere? :")

Er zijn speciale wekkers die licht geven.
Dus geen normale digitale wekker.

Dan laat je het rolgordijn een stukje open staan?
En daarbij, wat boeit het dat je met een nachtlampje slaapt?
Dat doen zo veel mensen, ook volwassenen.
Zolang je maar een goeie nachtrust krijgt is het goed.

Mag niet…

UP? :sob::muscle:

Ehm, waarom ga je een topic uppen waar welgeteld 2 minuten geleden nog iets in is gepost?

Komt ook omdat die groen licht geeft en super fel is (ookal hangen handoeken erover heen :flushed: )

I dont know… :cold_sweat:

Op mijn 13e sliep ik ook nog met een nachtlampje. Zo erg is het niet. Er zijn ook volwassenen die nog met een nachtlampje slapen.
Ik kon op van de 1 op andere dag opeens niet meer met licht slapen en dus slaap ik nu zonder. Als jij het fijner vind om met een lampje aan te slapen waarom niet? Maar als je zonder wilt slapen moet je het toch gewoon een keer proberen. Als je je rolluik openhoudt komt er licht van de straat en dan is het niet zo donker.

Heb je een televisie? Zet je daar het geluid van uit en op sleeptimer! gaat die automatisch uit, heb je toch een soort van nachtlamp die geen nachtlamp is.

Jullie zijn lief
:hugs:
Ik kijk nog even of ik ermee doorga (met dat lampje slapen)
of dat ik stop
Kan gesloten worden…

Waarom zou je geen andere wekker mogen kopen :’)

In ieder geval, succes ermee. Het is niet echt zo dat je er hinder aan onder vind doordat je bij anderen moet slapen, dus het komt vast wel goed!

Slotje op verzoek van TS.