nachtje doorhalen en werken

Ik voel me echt super dom, ik had gisternacht een feest en ik heb nogal wat gedronken en helemaal niet geslapen, nu moet ik dus zo werken tot laat en ik weet niet of ik het kan volhouden, ik kan me niet ziekmelden en heb ook geen vervanging, heeft iemand tips?

Wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.
Als jij 's avonds kan drinken, kan jij ook 's morgens werken.

Dit!

Probeer misschien wat slaap in te halen. Red wat er te redden valt maar ik vrees dat je op je tanden moet bijten en door moet werken.

Goed en gezond eten en een beetje meer dan nornaal want wanneer je niet hebt geslapen krijg je sneller honger. Dingen eten waar veel suikers inzitten maar dan geen chocola maar iets gezonds.Veel drinken. In de pauzes naar de wc om koud water in je gezichtt te gooien. Jezelf af en toe een zachte klap op je wangen geven :’) zo dit deed ik wanneer ik een nacht had doorgehaald en de volgende dag moest werken. Had dan niet gedronken maar ja denk dat de tips wel ongv hetzelfde blijven. Succes!

Dit idd
Misschien helpt koffie ook wel

Ik snap niet zo goed wat voor zin het heeft om aan ts te vertellen dat het dom is wat ze heeft gedaan, waarschijnlijk weet ze dat zelf ook al en vraagt ze hier alleen om tips. De rest is echt onnodig.

Zoals m’n vader altijd zegt: " 's Avonds een man, 's ochtends een man" (maar in dit geval dus een vrouw :grinning_face_with_smiling_eyes: ) Probeer goed te eten en te drinken.

Dat is inderdaad niet heel slim. Misschien cola/redbull drinken en voldoende water drinken en eten. Succes.

Bij mij werkt t besef ‘je gaat er niet dood aan’. Haal adem, ga werken en weet dat je vanavond weer naar bed mag. Je overleefd t wel en zo niet dan toch. =)