> Nachtcreme tegen onzuiverheden <

[i][b]Weten jullie een fijne nachtcreme tegen puistjes, mee-eters etc., met andere woorden: een nachtcreme tegen onzuiverheden?
Enne, zouden jullie ook erbij kunnen vermelden hoeveel het (ongeveer) kost? :]
Thank you! :couplekiss_man_woman:

Liefs, YL![/b][/i]

Jaa, dat wil ik ook wel weten! Ik heb nu zelf tea tree nachtcreme… maar bij mij werkt ie niet zo goed :frowning_face:.
Upjee duss.

Bij mij persoonlijk werkt die van de hema zelf zeer goed is iets rond de 5euro…
& er stond ook eens hier ergens dat die van de aldi helemaal geweldig is (:

simpele oplossing: zinkzalf op je gezicht doen. (beter bekend als billenzalf voor babytjes) is helemaal niet duur en je doet er lang mee. gewoon een fijn laagje op je gezicht aanbrengen voor je gaat slapen en je puistjes worden een stuk minder. bij mij helpt het allessinds super :wink: (ander voordeel is dat je het wrs wel ergens thuis al hebt staan dus je kan het gewoon proberen en als het niet werkt kan je altijd nog een andere crème kopen)

Ik heb de bye bye spot van nivea young. Ik maak dan eerst mijn gezich schoon met die tonic en dan die nachtcreme. Bij werkt het echt super!

Amandelolie helpt ook !
Moet je gewoon een uurtje voordat je naar bed gaat ofzo (omdat het nog al vet is, dan kan het even intrekken)
Het werkt niet naar één keer, maar na een tijdje zie je het verschil!

Ik gebruik Clinique drie-stappenplan, en daar zit ook een nachtcreme bij. Geen wondermiddel, maar wel fijn. Maar ik hoor veel positieve reacties op Tea-tree, dus ik denk dat ik dat ook eens ga halen.