Nacht zonder slaap: what to do?

Hoi allemaal,

Ik moet vanavond voor een onderzoek een nacht lang niet slapen.
Nu is dus de vraag aan jullie: what to do all night?
We mogen geen films kijken met gezichten i.v.m. een geheugentaak die met gezichten te maken heeft.

Ik dacht zelf al zoiets als een hele vette nail art maken, daar heb ik overdag ten slotte bijna nooit tijd voor :stuck_out_tongue:

Ik hoopte dat jullie nog leuke tips hadden :slightly_smiling_face:

Nail art inderdaad ja, of een boek lezen? Of iets doen wat normaal niet kan, zoek een gave DIY op bijvoorbeeld deviantart en ga dat maken?

Veeel cola/koffie/energy drinken, een spannend boek lezen, allemaal nieuwe make-up dingen uitproberen, kletsen met de mensen met wie je het onderzoek doet, iets actiefs doen als touwtjespringen (daar krijg je meestal ook energie van)? Ik weet het ook niet, succes in elk geval :’)

Moet je in je eentje dat project doen? Als je het met meerdere mensen doet: ga bij elkaar slapen! Kunnen jullie elkaar wakker houden :slightly_smiling_face:

Als je een boek hebt wat over mensen gaat maak je alsnog een beeld van een gezicht? :stuck_out_tongue: Misschien vergezocht maar dat doe ik wel altijd… Uhmm. Of je kijkt in je kleding kast wat voor leuke setjes kleding je kunt bedenken!
Hele stash van makeup uitzoeken en ordenen… vind ik altijd leeuk om te doen. Offeh. Studeren ^^ maar dat herinner je toch niet als je moe bent. Of DIY’en, muziek luisteren…

Koop een notitieboek o.i.d. en schrijf elk uur van de nacht iets, teken iets of schijf een verhaaltje ofzo. Leuk om terug te lezen (:

Het gaat om gezichtsHERKENNING, dus het letterlijk zien van gezichten.

Mag je wel tekenfilms/series kijken? Dan zal ik gewoon disney uit de kast halen, of anime’s ofzo! :smiley:

Kun je niet met de mensen met wie je dat gaat doen afspreken? Ik denk dat als je alleen blijft je uiteindelijk wel horizontaal ligt namelijk.

Kijk tekenfilms, ga een boek lezen, ga iets tekenen, ga iets haken, make-uppen etc.

Wat je vooral niet moet doen:

• studieboeken lezen (dan val je in slaap)
  • Mediteren (hetzelfde verhaal)

Ik moet met een aantal anderen naar een slaaplab op de universiteit. Gelukkig doet ook een vriendin van me mee :slightly_smiling_face:
Dus ik kan wel nagellakjes meenemen enzo, maar kleding wordt lastig haha. :stuck_out_tongue:
Studeren kan inderdaad ook goed, volgende week tentamen :slightly_smiling_face:
Thanks voor de reacties iig! :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

-Heeeel erg veel combinaties qua kleding maken, en van allemaal een foto maken
-Je opmaken, en van alles een foto maken (of filmpje en dat zet je op youtube haha)

Sport marathon…Iedereen neemt iets mee?
Volleybal, batminton rackets, voetball enzv…Indoor is alles leuker :grin:

^waarom zou je dat dan op youtube zetten? :’)

boek lezen
schilderen?
idd nailart
breien? als je dat kan haha.
gezelschapspel doen

succes! (:

zorg dat je bezig blijft, anders wordt je moe/merk je dat je moe bent en val je in slaap.

Regel een leuk computer spel

Animatie marathon kijken, family guy ofzo.

Sims!

Je kan misschien je fototoestel meenemen en daar iets leuk mee doen, dus van verschillende dingen foto’s trekken, mini-fotoshoot houden met je vriendin, …

Dan nog misschien kaarten, gezelschapspelletjes, monopoly… meenemen ofzo? Dat blijft gewoon altijd leuk.

Maar wat ik niet snap: je mag geen films kijken omdat je geen mensen mag zien, maar je bent wel met een stel anderen? Hun hoofden zie je dan toch ook? Of denk ik nou heel onlogisch?