Nablijven en straf

Heei,
Dit is de eerste keer dat ik moet nablijven en straf heb gekrege…terwijl ik niks heb gedaan!! :rage:
De klas was heel druk en ik en nog andere kinderen waren gewoon stil en zaten niet te praten of schreeuwen.Toen werd e docent boos en kregen we ''klassikaal" straf.Wie bedenkt nou zoiets?!Ik moet nu een heel hoofdstuk uit de bijbel overschrijven, en heb niets gedaan.Mijn vriendinnen die ook geen lawaai maakten zijn hierdoor ook geirriteerd.De volgende les was de klas weer druk…en ik had alweer niets gedaan.En ja de HELE klas moet maandag tot 4 uur nablijven!Maandag is nog de eerste dag na het weekend, moet ik meteen nablijven :rage: :rage: grr!Ik wil niet nablijven, en ook mijn strafwerk niet maken!Heeft iemand dit ook weleens gehad, hadden jullie het toen ook gedaan?Zal ik erover praten met de docent?ik weet het echt niet, misschien is dit een domme topic, maar moest gewoon alles even kwijt !!

:slightly_smiling_face:

Nee toch!!1!1!111!!! :rage: :hammer: :hammer: :rage:

Maar eigenlijk begrijp ik je heel goed :’)

Tja, het is kut. Maar de docent kan moeilijk zien/horen wie er wel of niet lawaai aan het maken zijn. Dan moet de hele klas maar boeten. Als jij dan met de docent praat dat jij daar niet bij hoorde; dat kan iedereen zeggen, dus dat heeft weinig zin.

Ja, daar had ik niet echt over nagedacht… :frowning_face:

Eigenlijk mag dat helemaal niet.

Oh dat vind ik echt kut voor je. Ik zou er met de desbetreffende docent over hebben en uitleggen dat je dat niet vindt kunnen. Ook zou ik even een woordje met je klasgenoten maken dat je het niet leuk vindt dat jij moet mee moet opdraaien wat hun gedaan hebben in de les.

Je liegt! :astonished:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat heb ik ook zo vaak gehad in de 2e klas. Ik had een hele drukke klas en we hebben vaak na moeten blijven, een keer zelfs tot 5 uur. Ook hadden we een keer een “straftoets.” We moesten een hele module leren en daar een toets over maken.
Ik was toen ook heel boos, vooral omdat ik niks had gedaan. Dus ik begrijp je heel goed. Ik ben toen wel gewoon gegaan en heb mijn strafwerk gedaan.
Ik zou naar je mentor gaan of naar de docent.

Klassikaal na laten blijven mag niet.

Waarom zou klassikaal nablijven niet mogen btw?

Ik zou wel voor mezelf opkomen.

Ik zou trouwens niet eens gaan. Als ik niks gedaan heb hoef ik ook geen straf.

Haha oooh ja dat weet ik ook nog wel :’)
Ik was ook altijd super pisst. Maar ach, je overleefd het wel hoor.

Nee:p

Heb een mail naar hun gestuurd :slightly_smiling_face:

Helaas doen ze dat bij onze wel, vind het niet kunnen. :hammer:

Ja, maar daar twijfel ik aan.Als je niet komt word je straf verdubbelt en als je maar niet blijft komen worden je ouders erbij gehaald.

Hm ja mijn moeder zou het met me eens zijn dus ja dat zou me weinig uitmaken