naarste ervaring met softdrugs

ik ben opzoek naar antwoorden hierop… een paar weekjes terug heb ik een hele hele nare ervaring gehad met softdrugs; een jointje. het was althans niet voor de eerste keer voor mij dat ik wiet oprookte samen met een vriend maar ik doe het eens per maand. op die dag was ik niet volledig hersteld van het verkouden zijn dus ik voelde me er zwakjes door en ik zat toen ook in een hele droevige stemming eigenlijk. het allereerste wat er met me gebeurde na het nemen van 3 tot 4 trekjes van het jointje is dat ik na een paar momentjes heel licht werd in mijn hoofd en de spieren in mijn benen voelde ik verzwakken toen ik uit de auto stapte en een paar meter met hem ging lopen want we zaten toen in de auto toen we het oprookten. en het gevoel dat ik ieder moment zou gaan flauw vallen nam over. ik liet hem weten hoe ik me voelde maar voor ik het wist klapte ik neer en viel ik flauw en toen ik een beetje bijkwam inmiddels in de armen van mijn vriend zag ik de dingen om me heen ineens heel anders dan van te voren. hij droeg me zowat mee naar een bankje verderop en begon mij aan te spreken en vragen te stellen zodat ik er bij kon blijven met mijn hoofd maar alles wat hij zei kon ik niet goed opvatten en de de woorden die uit zijn mond kwamen herhaalden zich meerdere malen en ook elke beweging die ik zag van hem en de mensen om ons heen en zelfs die ik zelf maakte herhaalden zich steeds maar opnieuw en opnieuw. het was wat ik zou noemen gewoon gekmakend. alles herhaalde zich zelf. en ik kon dit maar niet stoppen. tijdens deze hele trip door die bleek 4 uur lang geduurd te hebben was ik iets van 4 of 5 keer flauwgevallen ik denk omdat ik het simpelweg niet meer kon aanzien en aanhoren wat er om me heen gaande was. en al mijn energie leek weggenomen te zijn. tot de dag van vandaag verbaasd dit gebeuren me nog. want in mijn vriend merkte ik geen eens een kleine verandering op. geestelijke maar ook lichamelijke vermoeidheid was er aanwezig bij mij want het leek alsof ik de door mij gemaakte bewegingen ook écht tientallen keer herhaalde wat natuurlijk niet echt het geval was. ik was de hele nacht door onrustig gebleven met angstgevoelens en ook de dag erna ging het niet over ik kon gewoon niet meer bijkomen van het jointje. was ik nu gewoon niet heftig stoned of…??

Dit kun je wel vragen in het drugstopic (:

Oh enneh: een paar enters lezen wat makkelijker

Ik heb ooit iets gelijkaardig gehad! Net niet flauwgevallen, maar het leek alsof ik spierverslappers had genomen. Ik kon me bijna niet bewegen, zag in bijvoorbeeld een vuilbak een dwerg, in een lantaarnlamp een reus, enz. Echt extreem raar. Ik kon ook bijna niet praten omdat mijn tong zo zwaar voelde en ik verstond vaak niet wat mijn vriend zei. Ik dacht dat ik gek geworden was. :’) Geen idee wat het is, ik weet alleen dat ik op dat moment heel erg moe was van een lange dag, geen idee of het daar aan lag.

Mag inderdaad in het drugstopic :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/drugstopic-121650.0.html