Naar zijn huis

heee meiden,
Ik ben de laatste tijd heel veel met een jongen aan het smsen en ik heb drie keer met hem afgesproken en we hebben tegen elkaar gezegd dat we elkaar leuk vinden enzo, maar het probleem is dat hij via smsjes lieverd ik hou van je etc. zegt en in het echt is het altijd een beetje ongemakkelijk en praten we wel, maar gewoon over normale dingen enzo nooit over ‘ons’ wat hij via sms wel zegt en in het echt slaat hij nooit een arm om me heen/ geeft me kusjes etc (alleen bij afscheid) we hebben dus ook nog niet gezoend. Maar hierdoor heb ik veel minder zin om hem te zien, omdat ik toch wel weer weet hoe het gaat en als hij dan weer zo’n smsje stuurd denk ik ook weer van tja wat heb ik hier aan… Ik ga zondag dus naar zijn huis voor het eerst, ik ontmoet zijn ouders enzo en ik vind het dood eng, want ik ben ook extreem verlegen. Maar ik heb er helemaal geen zin in, omdat ik toch wel weer weet hoe het zal gaan! Aan de ene kant is het wel gezellig, maar aan de andere kant tja wil ik toch wel wat meer, dat hoort toch zo! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en ik weet niet of het hier thuis hoort en of het de bedoeling is dat ik dit hier plaats? Ik zit er best wel mee. Maar moet ik er iets van zeggen of moet ik zelf initiatief nemen? Dat durf ik ook niet… Alvast bedankt! Sorry voor het lange verhaal…

Dat kan je toch gewoon tegen hem zeggen? Waarschijnlijk wilt hij wel met je zoenen, een arm om je heen slaan of etc, maar weet hij gewoon niet hoe hij daar mee moet starten, misschien is hij gewoon heel verlegen. Via sms is altijd alles makkelijker dan in het echt. En als hij die dingen via sms zegt zal hij dat ook wel in het echt willen. Je kan ook zelf stappen ondernemen. Jij kan ook beginnen met met hem zoenen ipv hij. En over dat thuiskomen bij hem, gewoon spontaan doen, verlegenheid is niks mis mee, als je maar spontaan en beleefd blijft.

Minder smssen en meer in het echt afspreken.

Gewoon ernaartoe. Hoe vaker je hem echt ontmoet hoe beter het gaat!
Echt, geloof me! Eerst had ik ook veel moeite met gewone gesprekken of zelfs zoenen (opzich was hij niet veel op msn dus daar had ik dan geen last van) maar op gegeven moment, als je gewoon vaak genoeg bij hem (of bij jou) thuis bent gaat het vanzelf. Ook al ben je heel verlegen en is het supereng, vermijd het niet!

Na een tijdje zullen de gesprekken toch wat vloeiender lopen en ga je je op je gemak voelen lijkt me. Ga er naar toe.

deed mijn vriendje toen der tijd eerst ook! hij hield nooit me hand vast in het echt, maar na mate ik iedereen van zijn familie kende en daar bijna altijd over de vloer kwam deed die dat wel;p via sms stuurde die dan ook eerst hele lieve dingen en in het echt kwam het dan beetje raar over omdat die dan niks zei. maar na mate je langer met iemand heb ga je je ook anders gedragen je word minder verlegen;D

het is nu btw uit$ i miss him

jongens kunnen ook verlegen zijn he. Dan duurt het misschien even voordat hij initiatief neemt, of jij moet het doen als je het zo graag wil.

dankjulliewel! Ja klopt ook, misschien moet ik gewoon nog even afwachten. Maar mijn vriendinnen hebben altijd grote verhalen dat ze bij de 1e of 2e keer dat ze met een jongen afspreken, al de hele tijd op bed hebben liggen zoenen enz. Ik ben echt super zenuwachtig voor zondag, ook al hebben we al drie keer afgesproken…

Ik denk dat hij gewoon harstikke verlegen is. Je kunt even afwachten hoe het zondag zal gaan! Misschien kan jij ook gewoon wat kleine dingetjes bij hem doen… bijvoorbeeld tegen hem aan gaan liggen als jullie een film kijken etc. Misschien merkt hij dan dat jij meer wilt en wordt hij misschien ook wat losser. Veel plezier zondag en je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn! Het wordt vast leuk!

Ja bedankt! Oke, ik zal mijn best doen! Maar ik ben echt verlegen, maar ik wil echt dat die ouders me leuk vinden enzo, dit is mijn eerste keer dat ik bij een jongen thuis kom en ik ben ook bang dat het met hem weer ongemakkelijk word enzo blabla, aaah ik vind het echt eng, ik ben echt zenuwachtig :frowning_face:

Ik denk dat het wel goed komt. Het lijkt mij ook heel eng de 1ste keer. Ik kan je neit echt tips geven maar iig veel suc6!

als je al terug bent …
vertel je verhaal dan ben nieuwschierig ik begin liefdesverhalen echt te loven

En hoe is het gegaan? :slightly_smiling_face:

idd hoe is het gegaan? en heb je nog tips. ik ga namelijk binnenkort ook mijn eerste ‘schoonouders’ ontmoeten. dus tips kan ik wel gebruiken aangezien ik zo’n zenuwmens ben.

Kijk jij ziet jullie verstandhouding misschien al anders dan hem.
Jij voelt al een relatie aankomen, maar het hoge woord is er nog niet uit.
Als jullie weer afspreken, zou ik 't hem gewoon vragen. Dan kan ik zich bloot geven en aangeven hoe de vork in de steel zit.
Als hij aangeeft 't rustig aan te willen doen, dan weet jij dat je niet te opdringerig moet zijn dat hij een arm om je heen slaat en jullie zelfs zoenen.
kortom, vraag hem hoe hij jullie verstandhouding nu ziet.

Ben je bang dat hij niet echt gevoelens voor je heeft?
Ik weet hoe jeje voelt, maak precies hetzelfde mee meid,
Je moet er eigenlijk gewoon met hem over praten.
In een relatie (vind ik dan :flushed: ) Moet je gewoon eerlijk tegen elkaar zeggen.

xx

Nou het was heel leuk! hij kwam me ergens ophalen en we hebben gelijk leuk gepraat, wel aardige ouders, maar ze vroeg niet zoveel aan me en ze gingen later ook weg! En het gaat al de goede kant op, hij sloeg een arm om me heen en pakte mijn hand soms en hij stgreelde door mijn haar, maar niet gezoend, maar dat komt nog wel denk ik! Het was ook een stuk minder stil dan andere keren, ik voel me steeds meer op mijn gemak bij hem, daar ben ik wel blij om! Hij denkt er in ieder geval ook zo over als ik en hij had ook al eerder gezegd dat hij echt hoopt dat het iets word tussen ons. Dus het zit wel goed denk ik! sorry voor het lange verhaal, ik wou het even kwijt hahaha

Nee dat was het niet! Want ik weet zeker dat hij me echt leuk vind, toen ik op vakantie was heeft hij er ook veel met mijn beste vriendin over gepraat dat hij me echt leuk vind en tegen mij heeft hij het ook heel vaak gezegd en het is 100% geen player! oh ik ben echt blij :grinning:

Ah wat fijn! Zie je wel, heb je je nergens druk over gemaakt! (:
One step at a time!

X

Wel een nadeel is vind ik dat hij meteen zulke dingen zegt als liever, houvanje blablashit. Hoe kan hij nu al écht van je houden?
Verliefd is anders dan liefde.