Naar welke stad/land gaan jullie in de 3e?

Haaai.
De meeste mensen gaan in de 3e met alle 3e klassen naar een bekende stad/land weetikvil. Ik ga zelf in de 3e naar Parijs. Naar welke stad/land gaan jullie of zijn jullie geweest in de 3e?

wij gaan helemaal nergens heen in de derde.

Nou, dat ligt er dus aan welk niveau je doet. Op het VWO ga je meestal in de 5e ergens heen, en in mijn geval was dat Rome. Is zo onderhand ook weer bijna een maand geleden :relieved:

Ik ben nergens heen geweest.

Ik ga nergens heen. is pas in de vijfde ofzo. Maar ligt er waarschijnlijk aan dat ik op VWO zit :wink:

Ik ben in de 3e naar Praag geweest.

In de derde gaan wij naar Dusseldorf (duitsland) en Lille (frankrijk)

wij gingen een week naar zuidfrankrijk, tegen de grens van spanje aan
en laat ik 1 ding zeggen, het was GEWELDIG!

mavo 3 gaat naar zuidfrankrijk
havo 4 gaat naar zuidfrankrijk
atheneum 5 gaat naar praag

leuk joh!

VMBO engeland
HAVO 4 Barcalona

Wij gingen in de 2e naar Lille (dat was echt een geweldige dag) en in de 3e naar Keulen. >.<’ En naar Oostenrijk (zuid-tirol), skikamp.

in de 2e naar Londen geweest, 3e naar Brussel, 4e naar Amerika, 5e kunnen we nu naar Toscane :slightly_smiling_face:

Engeland (Londen), Oostenrijk en Frankrijk (Parijs)

Wij gaan de week voor de meivakantie naar de Ardenne (BELGIE)
en heb tottallyy geeeeeen zin dus ik ga niet :grinning:

OMG Amerikaaa, ik wil op jullie school!

naar Lille, maar das pas in mei ):

Ik ben in de derde gewoon ‘thuis’ gebleven, maar in de 4e ben ik op survivalkamp geweest in de Ardennen.

wij gaan 14 april met een paar 3-Havo, Atheneum en Gymnasium klassen naar Lille :grinning:
kan best leuk zijn…

en in de zomer ga ik op ‘‘kamp’’ met 2 vriendinnen naar de Veluwe een weekend (ook voor school) voor de International Award For Young People (voor degenen die het kennen :slightly_smiling_face:)

Tss… ik ben zo boos! Met mijn school doe je nauwelijks iets… in 4 Havo of 5 VWO naar Parijs of de Ardennen maar that’s it. En dan zeggen ze dat je in de derde naar Walibi World gaat (dus wij daar vanaf de 1ste naar toe leven) GAAT HET NIET DOOR. Hebben ze het verschoven naar de vierde… terwijl die in de derde dus al waren geweest. Gingen wij poldersporten ofzo:| En een vriendin van mij heeft een vriend in Amsterdam en die betaalt veel minder, terwijl ze in de 2e, 3e enzo allemaal weggaan!:expressionless: Ik ben echt jaloers!

WAAAAAAAAAAAAAT? HOE VET! IK BEN ZO JALOERS!

in het eindexamenjaar van de HAVO kun je kiezen uit:
Praag
New York
Barcelona
Rome (geloof ik)
en nog een paar steden. al weet k die niet meer :stuck_out_tongue: