Naar welke concerten ben jij al geweest?

Concerten of festivals.
& Waar wil je nog naar toe?

Ik ben 16 juni van dit jaar naar een Justin Timberlake concert geweest AAH <333 Was heel gaaf :slightly_smiling_face: Vanavond ga ik naar een concert van Marco Borsato hier in Emmen (daar woon ik), Rafaëlla komt er ook :] Ik heb eigenlijk helemaal niks met Marco Borsato LOL maar mn ouders betalen en we gaan met een hele groep dus het word wel gezellig.

Ik wil nog heel graag naar een concert van de Pussycat Dolls! & nog wel veel meer artiesten eigenlijk haha!

ik ben nog nergens echt geweeest:P alleen rijnweek in rhenen :stuck_out_tongue: xx

Ik wou egt supergraag naar een concert van tokio hotel!!
maar ik mocht nie van mijn ouders :rage:

Poeh naar heel veel dingen… Sowieso heb ik vrijwel iedere Nederlandse hiphopact 1 of meerdere keren gezien. En verder oa: Looptroop, Non Phixion, Jedi Mind Tricks, Ms Dynamite, Massive Attack, Muse, Arctic Monkeys, Wir Sind Helden, Anouk, Fun Lovin Criminals, Scissor Sisters, Panic at the Disco, Placebo, Spinvis, Urban Dance Squad, een hele zooi DJ’s, Spice Girls, 3T, The Rasmus… En waarschijnlijk vergeet ik er nog een hele zooi.

Ik heb gezien:
U2, Snow Patrol, Athlete, Scissor Sisters, Arctic Monkeys, Wolfmother, The Kooks, The Magic Numbers, Five O’clock Heroes en The Smashing Pumpkins

Ik ga zien:
The Ark (1 oktober), The Arcade Fire (13 november)

Ik wil nog zien:
Melody Club, Muse

Uhm niks geloof ik XD

Live gezien:
30 Seconds To Mars, Anouk, Arctic Monkeys, Blof, Dave Matthews Band, dEUS, Evanescence, Five O’Clock Heroes, Goose, Korn, Krezip, Linkin Park, Lostprophets, Macy Gray, Maria Mena, Maximo Park, Milow, Moke, MUSE <33333, Nailpin, Scissor Sisters, Stone Sour, The Fratellis, The Kooks, The Magic Numbers, The Smashing Pumpkins, Van Dik Hout, WC Experience, Within Temptation, Wolfmother, Zornik

Ga ik zien:
Enter Shikari, Editors, Take That, Bruce Springsteen, Interpol, My Chemical Romance (?), Air Traffic (?), Korpiklaani (?)

Wil ik nog zien:
Te veel :grinning:

Westlife :grinning: en in voorprogramma Jim :wink:

Ik wil ooit nog naar : Westlife,Brian McFadden, Marco Borsato,Jan Smit…

Ik ben naar My Chemical Romance geweest :slightly_smiling_face:

Toevallig ook naar Pinkpop geweest? :wink:

festivals: vorig jaar Appelpop, dit jaar Beatstad :slightly_smiling_face:
concerten: vorig jaar Christina Aguilera, dit jaar (over n maandje) naar Beth Hart → zin in! xD
en ik wil superrr graag naar een concert van Pink, als ze weer in Nederland komt! (ze was afgelopen maand ook op Beatstad :grinning:)

ik ga volgende week naar GWEN STEFANI!

ok, dat was niet de vraag:P uhhm, ik ben naar Stevie ann geweest (me nichtje) en, uhhm verder niet veel bijzonders

OMG IK BEN ZO JALOERS !!! xD

Live gezien teveel om over te gaan typen :stuck_out_tongue:

maar ik ga nog zien: Siouxsie ~ Sonata Arctica ~ Mindless Self Indulgence ~ Apocalyptica ~ Emilie Autumn ~ Nightwish²

Dat wilde ik net aan jou vragen :stuck_out_tongue: Maar ja dus xD

Ik heb al live gezien:
Simple Plan<3, Lostprophets, Panic! At The Disco, Placebo, Arctic Monkeys, Di-rect, Nailpin, Wouter 3x(Belg), Udo en Milk Inc.
Ik zie deze zaterdag Di-rect nog eens en Racoon.=)

ik ga altijd naar di-rect

verder nog naar toppers in concert egweest jaja wel even :wink:

appelpop??

k ben jaloers…

of ben je naar rotterdam geweest of waar dat was… toen tim zijn gitaar in eht water pleurde?:stuck_out_tongue:

BEATSTAD neeee ik word hier veel te jaloers ik ga hier NU weg … :wink: