Naar welk landen wil jij nog echt graag naar toe?

heeii, naar welke landen zouden jullie nog echt graag heen willen?

Zuid-Afrika wil ik heel graag nog een keer heen. En dan vooral de kuststreek en de natuurreservaten.

Australie en Nieuw-Zeeland. Het liefst een keer gecombineerd omdat dat geld voor vliegtickets scheelt + reistijd natuurlijk haha.

Curacao. Supermooie stranden en je kunt daar zwemmen met dolfijnen.

Amerika, de Westkust. Daarheen het allerliefste.
Ibiza lijkt mij heel interessant en Marokko.

China, vorig jaar ben ik er geweest en het was geweldig, nou ben ik er verliefd op geworden! :hugs:
Ik raad het iedereen aan om hier na toe te gaan :upside_down_face:

Ik wil graag eens naar Italië. Graag naar Corleone. Heel interessant lijkt me dat.

India en Brazilië

Israël. En de VS.

Naar Zweden en Noorwegen.
Ik ben echt verliefd op die landen en de meeste mannen daar.

Mexico, Peru, VS, Noorwegen, China & Japan.

Japan, Indonesië, Thailand, Brazilië en Australië!

Sri lanka, Thailand, China, Ijsland, Amerika heel graag.

Ik wil sowieso Italië, Zweden, Hongarije, Israël, Griekenland, Turkije, Japan, de VS, Australië, IJsland en Marokko nog wel eens bezoeken, maar er zijn veeeel meer landen die ik nog wel eens wil zien en natuurlijk ook landen die ik nóg wel eens wil bezoeken

Noorwegen (wil zo graag het noorderlicht zien), Canada, Zuid-Afrika, Zimbabwe (Victoria Falls), Italië (dit keer uitgebreid), Thailand, Australië, IJsland, Egypte, Peru, Tanzania, Nepal, Zweden, VS, verschillende eilanden, Zwitserland, Brazilië, Chili

Eigenlijk nog heel veel meer, maar daar komt waarschijnlijk weer niets van :’)

Noorwegen (ben ik al geweest maar wil nog een x), IJsland, Canada, Brazilië, Australië, Zuid Afrika, Peru (Rainbow mountains) en Amerika

Verenigde Arabische Emiraten, Israël/Palestina, Egypte, Amerika, Canada, Indonesië, Brazilië, Marokko, Australië, Bahama’s, India.

Verenigde Staten, Australië, Zuid-Afrika en Canada.

Noorwegen, Engeland, Canada, Amerika & Egypte.

Verenigde Staten, Australië, Marokko, Griekenland, Zweden en Noorwegen.

Amerika, Canada, Australië, China, Griekenland, Spanje, Roemenië, Oostenrijk.

Noorwegen, Finland en IJsland. Of Canada, of Australië, of Rusland, of China…