Naar welk(e) land(en) zou jij nog op vakantie willen?

De titel zegt het al. Naar welk land, of welke landen, zou jij nog op vakantie willen?

Ik zou zelf graag eens naar Canada, Australie, Finland en de Verenigde Staten willen.

Ierland, Schotland, Canada, Zweden, Finland en indonesië.

Amerika! gelukkig ga ik daar volgend jaar heen <3
En voor de rest, Australie, Canada, Kenia (of zo’n ander afrikaans safari land), madagascar, mexico. Tsja, wat niet eigenlijk?

Australie, China, India, Canada, Rusland.

Italië, Alaska, India, Frans Polynesië, Zweden.

Dubbel.

Verenigde staten , Curaçao , Bali , Australië eigenlijk wel overal heen haha (=

Eigenlijk zo’n beetje alle landen, maar bovenaan het lijstje staan Engeland en Australië.

VS, Los Angeles

VS, Engeland, Gran Canaria en nog wel meer maar dat weet ik zo even niet.

VS en dan New York, LA en nog een keer Orlando :slightly_smiling_face: En Canarische Eilanden (daar ga ik mss in de herfstvakantie heen).

Australië, Indonesië (BALI), Curaçao, China.

Ik wil overal wel een keertje heen :’).

Curaçao, Australie, New York, Hawaii :grin:

Australië/Nieuw Zeeland, Indonesië, Cuba (of iets vergelijkbaars in Zuid-Amerika) en ik wil graag nog meer van Afrika zien. Zuid-Afrika, Tanzania, Zanzibar, zoiets, want Kenia was echt geweeeeeeldig.

En dan heb ik het niet over citytrips. Want dingen zoals New York, LA lijken me ook ontzettend tof maar dat zie ik niet als ‘reizen’ als je alleen naar een stad gaat.

Verenigde Staten. Naar het landelijke/country gedeelte zegmaar.

Probleem: Geen geld, ik houd niet van warm weer (wat het daar vaak is), en ik durf absoluut niet te vliegen haha :")

Oooh en Australië is ook supermooi! En Canada ook haha.

Verona lijkt me ook wel mooi (:

Alleen jammer dat het bijna overal waar het mooi is heel warm is…

Amerika, Italië, Spanje, Tsjechië, Griekenland, Turkije, Hawaï, Curaçao, eigenlijk alle landen wel, nou ja niet alle, maar wel veel.

Canada in de winter bezoeken gheghe. Ik zie weleens foto’s van achterfamilie die in canada wonen en hoe koud het daar kan zijn in de winter is echt niet normaal :’)

Turkije, Australië, China, Amerika, Curacao en Italië.

En nog een keer naar Indonesië.