naar turkije zonder je vader of moeder

Hallo allemaal k ben een meisje van 14/15 en ik ga over 4 dagen op vakantie maar me vader komt alweer niet mee dit heb ik eerder meegemaakt maar elke jaar moet ik huilen voor k wegga dan ren ik gewoon letterlijk naar hem toe waar we dan ook zijn vorige jaae was dat by het pleintjw iederwwn kewk naar ons maar dat boeide me niet en k heb de hele reis gehuild maar tovh viel het mee de tijd ging heel snel maar het probleem is dat ik moet huilen elke keer en k probeer neit re huilen maar dat lukt gewoon niet ( trouwens zit nu ook te huilen alleen omdat k eraan d8 ) myn vraag was wat k kob doen om niet te gaan huilen tips? Veel met hwm omgaan helpt ook niet dan moet k alsof huilen we gaan wel vroegg in de ochtend dus miss dat k iets kan doen??

Ten eerste heeft het mij letterlijk drie keer lezen gekost om je tekst te begrijpen en je spelfouten daarbij. Heb je geen foto,knuffel, sieraad wat je mee kan nemen en daar dan kracht in vindt om niet te hoeven huilen?

Mag ik vragen waarom je vader niet meegaat?Mijn ouders zijn gescheiden en ik ga dus ook altijd zonder één van hen op vakantie. Ik weet niet hoe oud je bent, maar het went sowieso. En als je hem mist, wat is er dan mis mee als je even moet huilen? Je kunt inderdaad een foto meenemen van hem ofzo? En als je je verdrietig voelt muziek luisteren, naar vrolijke liedjes. Heb je broertjes of zusjes met hetzelfde probleem?

Sorry k typte iets te snel en ja als ik iets meeneem helpt het alsnog niet k heb een ketting die ik altijd draag die k van hem kreeg en ja het helpt niet echt en foto, me telefoon zit er vol van en ja als ik die dingen zie ga ik huilen

Ja me vader gaat niet mew vanwege geld te kort denk ik maar ik heb net gwvraagd aan me pa waaromen hij zei dat hij misschien wel mew komt maar dan met auto en wel een paar dagen later en nee me ouders zijn nog samen en k ga naar turkije en k heb daar vewl familie leden n vergeet ik hem een bewtje maar heen weg kan heel moeilijk zijn voor mij wanneer ik afscheid ga nemen n ik ben 14 jaar en ben al 2 keer zonder me pa gegaan maar het ijft herhalen als jw snapt wat ik bedoel

Ik vind tbh eigenlijk dat je je een beetje aanstelt. Kan aan mij liggen omdat ik helemaal niet zo’n familie mens ben. Alleen je gaat op vakantie zonder je vader. Het is niet dat je gaat verhuizen en hem nooit meer ziet ofzo (’:

Ik ging toen ik 16 was helemaal alleen op vakantie zonder mijn ouders.

Ik ben 14 en erg gevoelig ik kan wel voor alles huilen als het maar zielig is en ja op vakantie gaan is leuk maar ja k kan gewoon niet tegen wanneer mensen huilen ofso en neit iedereen is gelijk ik ben wat gevoelliger dan jou blijkbaar

Ik kan zelf ook snel janken om emotionele dingen hoor. Alleen ik snap gewoon het hele probleem hier niet. Je gaat hem toch gewoon weer zien?

Woooow wat staat hier allemaal. Het is onmogelijk te volgen omdat interpunctie helaas ontbreekt.

Je moet je niet zo aanstellen je ziet hem daarna toch gewoon weer. En als je er echt niet mee overweg kan dan moet je thuis blijven en niet op vakantie gaan. Beloof hem dat je een kaartje stuurt of iedere dag een smsje stuurt hoe het gaat.

Huilen is een emotie en laat zien dat je puur en echt bent. Sluizen open!