Naar Nice/Berlijn met EF

Hallo!
Ik heb mijn ouders kunnen overtuigen om me in de zomervakantie van 2017 weg te laten gaan met EF. Het is dan namelijk mijn ‘laatste zeker examenvrije vakantie’ en die wil ik graag goed benutten. Eigenlijk wilde ik dit jaar al gaan maar dat zagen ze niet zo zitten. Daarbij heb ik nu ook meer tijd om te sparen, ik werk etc dus het is haalbaar. Ik wil graag naar Dublin of naar Nice voor 3 weken (of misschien 2, maar 3 heeft mijn voorkeur en is haalbaar). Ik zoek dus mensen die ervaring hebben met de taalreizen van EF. Drie weken is kort, rekening houdend met het feit dat je voor een jaar kan gaan, maar veel langer kan ik niet. Ik wil dus graag weten of het leuk, maar vooral leerrijk was. Het kost zoals jullie weten heel veel geld en ik wil me dus op voorhand informeren. Ik zou voor de 3 weken intensieve cursus gaan, met verblijf in een gastgezin. Of is op de campus beter? Het lijkt me alleen gezelliger en leerrijker om in een gastgezin te verblijven. Eigenlijk heeft dat mijn voorkeur, maar ik wil dus toch even horen :slightly_smiling_face:

Alles wat je kan en wil delen, deel het alsjeblieft met me!
xxx