naar/moeilijk probleem

Hoi meiden, ik zit ergens mee en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik vond een jongen leuk, maar het is uiteindelijk niks geworden, omdat ik niks durfde te ondernemen. Na een tijdje kwam een vriendin van me naar me toe en vertelde dat ze die jongen leuk vond, erg zuur natuurlijk, alleen nu vind ik hem ook weer leuk en ik denk hij mij ook, want we zijn nu een soort van flirty friends. Helllllp ik weet nu echt niet wat ik moet doen :frowning_face:

somebody pleaseee

Uitzoeken hoe leuk jouw vriendin hem vindt. Als zij hem erg leuk vindt, zou ik het hierbij laten (hoe moeilijk het ook voor je kan zijn) denk ik omdat jij je kans wel enigszins heb laten varen. Als zij hem ‘gewoon leuk’ vindt en er geen problemen mee zou hebben, zou ik ervoor gaan.

Eh wat dacht je van hem versieren, hem laten weten dat je hem weer leuk vind en vragen hoe het van zijn kant zit? In principe ‘had jij em al eerst’ dus is het niet oneerlijk tegenover je vriendin, vind ik. Tenzij zij echt al bijna vriend/vriendin zijn natuurlijk. Maargoed ik zou maar is met hem gaan praten wat hij ervan vind. :wink:

Is hij het wel waard om een wedstrijd te houden met je vriendin? Zo ja, nodig hem zelf uit om een filmpje te pakken.

Ja wat heb jij een groot probleem, zeg…

nee , want ik weet toevallig dat hij haar echt niet ziet zitten… Maar zij weet dat niet en ik durf haar er echt niet mee te confronteren en ze gaat waarschijnlijk heel lullig doen.

Toch lijkt het me beter als je haar verteld dat hij haar niet ziet zitten. Voor hetzelfde geval denkt ze dat hij haar ziet zitten en gaat ze er alles aan doen om hem te krijgen om vervolgens een blauwtje te lopen. Waarschijnlijk zal ze dan nog lulliger doen als ze erachter komt dat jij het al die tijd hebt geweten…

Ik zou tegen die jongen zeggen dat jou vriendin hem leuk vind en dat jij hem eik ook wel ergens nog leuk vind. Daarna zou ik die jongen laten kiezen (of nou ja vragen wie hij leuker vindt ) en het hem laten vertellen aan je vriendin als hij haar niet leuk vind moet hij dat zelf oplossen dat is niet jou probleem want dan ben jij straks de gene die het heeft geluld…