Naar jongens tijdens feestje

Hee ik had een vraagje… Ik ga best vaak naar feestjes in het weekend. Ik vind het wel leuk om met jongens te dansen of aandacht van jongens te krijgen. Maar vaak komen de ‘foute jongens’ naar me toe… (Ik heb best een grote kont en daarom komen ze naar me toe). Ik vind dit best vervelend want ze raken me dan de hele tijd aan bij mijn kont. Als ik weg loop lopen ze soms achter me aan.

Daarom wil ik graag met een leuke jongen dansen en zoenen. Haha jaa zoenen! Heb het wel vaker gedaan. Maar hoe zet IK de eerste stap om te zoenen? Vaak begint de jongen.

Tips zijn welkom!!

I’m so confused right now, sorry.

me 2

je kan niet echt zien aan een uiterlijk of iemand fout is of niet. De slechtste eigenschappen komen vaak later pas bovendrijven
jongens zitten aan alle konten, niet alleen omdat die van jou groot is
Maak een praatje met een jongen die je er leuk uit vind zien en kijk wat er van komt. Als iemand aan je zit en je wil dat niet hebben zeg er dan wat van.

Als je aandacht gaat vragen van jongens, dan krijg je vaak van dat soort types. en als jongens echt zover gaan dat ze aan je kont zitten, neem ik niet aan dat jij je bescheiden hebt gedragen.

Het is niet altijd het geval maar het is toch ook wel dat je het zelf kan uitlokken

Hier ben ik het niet mee eens. Als ik uitga zijn er ook altijd van die random jongens die dan ineens aan m’n kont gaan zitten, terwijl ik me gewoon normaal gedraag en verder niks uitlok of iets.

Ja inderdaad. Dat klopt echt niet. Dan loop ik rond en grijpt iemand mn kont. Of praat ik met een vriendin en dan voel ik opeens zo’n hand en ieuw.
Dat ligt toch echt niet aan mn gedrag.

Het klopt inderdaad dat jongens aan iedereens kont zitten. Mara vaak waar ik uitga zeggen mijn vriendinnen ook dat de jongens vaak naar mij toe komen. Het is niet zo dat ik heel uitdagend dans. Ik doe gewoon zoals als de rest. Maar met foute jongens bedoel ik en soort van fuckboys. Ja moeilijk uit te leggen…

Maar ik kan het beste gewoon naar een jongen gaan met hem dansen en dan wat praten?

Het is eigenlijk heel simpel, je maakt oogcontact en dan zie je meestal wel of hij geïnteresseerd is, dan loop je gewoon naar hem toe/of hij naar jou en dan stel je je natuurlijk voor en als het allemaal goed zit komt het gesprek/dansen vanzelf wel.
Je kan beter die stap proberen te zetten dan het niet te doen en er later spijt van krijgen toch?