Naar gevoel, dag voor school.

Ik heb altyd 1 dag voordat ik naar school ga(zoals vandaag, maar meestal zondag) een heel naar gevoel. Dan denk ik alleen maar, ik moet morgen naar school en dan geniet ik eigelyk helemaal niet meer van de dag. Wat moet ik doen?
xx iris

Dat heb ik ook, ik kan je dus niet echt helpen, sorry

heb ik ook. Volgens mij kun je er niet echt iets aan doen.

Dat had ik altijd bij mijn vorige scholen, dan verzon ik de grootste smoesjes om thuis te blijven en genoot ik inderdaad ook niet van die dag, ik zit nu op een super leuke school en verheug me echt op school, dus dat heeft bij mij geholpen, verder weet ik het niet.

ik ken het :frowning_face: , zo van ja ik moet nog leren blabla.

maarja meiden , bijna vakantie. ^^)

Dat had ik ook vroeger. maar je moet gewoon afleiding zoeken, spelletje doen, shoppen (als het geen zondag is) ofzoo.

Wat is de reden ?

Heb je het wel leuk op school? of komt het omdat je het helemaal niet leuk op school vindt? (bv; slechte punten / geen vriendinnen / een ruzie etc.)

Of is het gewoon wel leuk op school met je vriendinnen etc maar gwn het school principe ;p ?

precies.

Ik heb dat ook gehad, maar het is vanzelf bij mij over gegaan doordat ik zondag probeerde helemaal niet te denken aan maandag en gewoon het leukste er probeerde ervan te maken en nu heb ik het helemaal niet meer.

ik heb altijd zin in school.
dus ik kan je niet helpen(A).

Ik heb dat ook.

je moet gewoooon afleiding hebben, gaa bijvoorbeeld leuke dingen doen met je vriendinnen/vrienden en zorg dat je de hele dag iets aan ht doen bent, denk er niet al te vaak aan!

xx.

Ja dat heb ik dus ook altijd.

Heb ook meestal maar niet echt iets dat je er tegen kunt doen

Uhu, dat heb ik ook.

Dat heb ik ook maar ik heb het wel naar me zin op school…
idd wel irritant je houd je de hele dag alleen maar met de gedachte
‘‘morgen moet ik weer naar school’’ en
‘‘ik moet mijn huiswerk nog maken’’
bezig… :stuck_out_tongue:

dat hebben heel veel mensen inclusief ikzelf. het beste wat je kan doen is er niet aan denken… anders weet ik het ook niet

Nu je het zegt, ik moet nog huiswerk maken. :S

Dat had ik vroeger ook. Maar nu maak ik meestal mn huiswerk op vrijdag en zaterdag, en dan spreek ik op zondag af met vriendinnen! Dan denk ik helemaal niet meer de hele tijd shit gadver ik moet morgen naar school.
Nog 4 weekjes, dan hebben we vakantie!

Uhu, helemaal mee eens
ik heb dat zelf ook.