Hoi allemaal (:
Ik heb een soort van ‘probleem’, ik zit op een school en word zeker niet gepest of iets ben juist wel bekend/populair of zo en heb veel vriendinnen en mensen die me wel mogen. Klinkt allemaal heel leuk en aardig maar ik haal echt super slechte cijfers (btw ik zit in de 3e van het vwo) en ik heb echt geen idee wat me bezielt maar ik leer gewoon niet en ik kan me daar ook niet toe dwingen, ik word al helemaal boos als mijn ouders/ leraren er wat over zeggen. Nou weet ik van mezelf dat als ik naar een andere school (ik weet al welke school) dat ik echt keihard mijn best ga doen om hoge cijfers te halen maar ook gewoon socializen enzo, maar ik weet niet of ik dat wel wil, ik ben bang om spijt te krijgen van mijn beslissing en mijn oude school ga missen, wat zouden jullie doen? En het voelt ook gewoon niet leuk hier ik heb het niet naar mijn zin.
p.s. Sorry als het een beetje onduidelijk is maar als je vragen hebt kun je die gewoon stellen en ik wist niet of dit in school hoorde maar heb het maar hier gepost omdat het meer over ja mijn ‘leven’ gaat (:
Liefs,
Laila