naar de hoeren?

de reden van dat ik dit plaats is dat ik gwn niet meer weet wat ik moet doen, ik heb echt advies nodig. ik heb nu een jaar en een maand een relatie, maar de laatste maand gaat t echt de verkeerde kant op. mijn vriend en ik hebben nu ong 2 maanden al wat problemen, veel ruzies en discussies over vanalles, zelfs dingen waar je eigl om zou moeten lachen maar ik denk dat t komt doordat t met ons zelf niet goed gaat en daardoor t op elkaar afreageren. een tijdje geleden kreeg ik een raar gevoel. ik had een week geleden de kans om in zijn gsm te kijken, en die heb ik gepakt ookal vind ik dat verkeerd en heb ik er ook spijt van maar mn gevoel won t. en k las een gesprek met een meisje waar tegen hij zei dat ik hij haar wel een leuk meisje vond en vroeg of ze een relatie had, dat had ze ook dus t gesprek was snel klaar. ik was hier nog niet eens overheen toen k hoorde van een vriend van hem, ook van mij. dat ze naar de hoeren waren geweest. en ik kan met volle 100% zeggen dat hij nooit liegt. hij heeft alles aan me verteld, dat ze t eens wilden uitproberen enz. ik heb daarna gelijk mn vriend opgebeld en ontkende alles, hij zei zelfs dat ie die vriend dus niet eens meer wilde spreken en alleen voor mij wilde gaan, ik weet dat hij liegt want ik heb t nu ondertussen al van 3 andere betrouwbare bronnen gehoord, maar hij blijft ontkennen. ik weet dat hij heel veel van me houdt dus ik snap dit gwn niet. en nu weet ik niet wat ik moet, moet ik dit achter me laten en verder met hem gaan met de gedachte dat ie met zo’n vies hoertje bezig is geweest of er een punt achter zetten en hem achter me laten. ik weet t echt niet want ik hou zielsveel van hem en we hebben heel veel meegemaakt, als ik hem achter me laat hoef ik niemand meer. ik weet t echt niet, ik ben al zo onzeker en nu moet ik zo’n keuze maken. wat zouden jullie doen? help me alsjeblieft.

Ik zie dat als vreemdgaan

Ik weet niet wat voor keuze je moet maken. Wat ik wel kan zeggen: als hij werkelijk naar de hoeren is geweest is dat belachelijk, experimenteren doe je maar als je géén relatie hebt.

hem de mee confronteren dat dit echt niet pik dat hij naar de hoeren is geweest.
dat doe je niet als je een relatie hebt.

Dit.

Ik zou het niet zomaar accepteren of er een punt achter zetten, maar gewoon heel goed met hem praten, misschien met zijn vrienden er bij? Als hij blijft ontkennen, maar jij blijft het horen van vrienden, dan zal je er toch mee blijven zitten… En als je er nu een punt achter zet terwijl het misschien echt niet waar is is dat ook weer zonde!

Ik zie het idd ook als vreemdgaan. Je gaat niet naar de hoeren als je 'n vriendin hebt…

Wuttt??? Hoezo zeggen mensen ‘ik zie dit als vreemdgaan’? Als naar de hoeren gaan geen vreemdgaan is weet ik het ook niet meer!

Haha ja echt he dat wou ik ook al zeggen :"D

Die gast is gewoon niet te vertrouwen dus zal ik er sowieso een punt achter zetten.

1. Hij bedriegt je;
  2. Door naar de hoeren te gaan :open_mouth:
  3. Hij liegt erover.

Oftewel, reden om heel erg goed met elkaar te praten én reden om grote vraagtekens bij je relatie te zetten.

Sterker nog, ik zou het als nog erger verraad zien als mijn vriend me zou bedriegen door een hoertje te doen dan als hij vreemd zou gaan met een ‘gewoon’ meisje. Je gaat niet zomaar naar de hoeren, dat is een welbewuste keuze waar over nagedacht is. Ik zou hem een slippertje met een ander meisje misschien ooit kunnen vergeven, maar een avontuurtje met een hoer nooit. Ik sta er van te kijken dat je nog twijfelt!

Is er wat bij de hoeren gebeurt? of hebben ze gewoon gekeken? Kijken is nog altijd geen vreemdgaan…
Dat van dat meisje is wel heel vreemd…

Het spijt me maar waar is jouw zelfrespect in hemelsnaam? Ik zou het meteen uitmaken.

Ik vind het wel 'n soort van vreemd gaan hoor :") Je doet toch dingen met 'n ander.

Hij verteld het niet aan jou, ookal vraag je het hem dus hij liegt. Natuurlijk kunnen wij niet voor jou beslissen, maar een goed gesprek is wel even nodig. Als hij dan (na dat goede gesprek) nogsteeds ontkent, dan zou ik hem persoonlijk laten stikken, want dan zit hij gewoon keihard in je gezicht te liegen, meerdere malen. Als hij het wel verteld en hij heeft er erg veel spijt van dan kan je er tenminste nog over nadenken om hem een 2e kans te geven.
Maar hoeveel je ook van die jongen houd, als hij tegen je blijft liegen is hij jou niet waard.

Dit is mijn persoonlijke mening maar het is jouw leven en jouw vriendje dus jij zal moeten doen wat goed voelt voor jou.

succes en sterkte!
xxx

Dit ja. Dat jij nog twijfelt vind ik inderdaad ook raar, al begrijp ik het érgens wel omdat je gevoelens voor de jongen hebt. Maar dit -hoerenlopen in een relatie én er over liegen- is echt heel fout.

Dat bedoelde ze juist ook, het is logisch dat dit vreemdgaan is.

Maar ja, heeft hij er seks mee gehad of hebben ze gewoon gekeken? Toch wel groot verschil tussen die twee

Hihi, ik had even verkeerd gelezen.